تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبر بد برای پرسپولیس چند ساعت مانده به سوپرجام

ساعت24-نفت و پرسپولیس امشب به دیدار هم می روند.

تیمهای پرسپولیس و نفت تهران از ساعت 21 در چارچوب دیدار سوپرجام رو در روی هم قرار می گیرند. این سومین بازی سوپرجام تاریخ فوتبال ایران خواهد بود.

ابتدا در سال 1384 و در ورزشگاه دستگردی بود که تیمهای صباباتری و فولاد خوزستان به مصاف هم رفتند. صبا فاتح جام حذفی بود و فولادلیگ را برده بود. این مسابقه در حضور دو هزار نفر با برتری 4-0 تیم تهرانی تمام شد.

علی دایی دو بار، روبرت مارکوسی و سلطانی(گل به خودی) گلزنان این بازی بودند.

این رقابت ها برگزار نشد تا سال 95 که در روز 29 تیرماه تیمهای ذوب آهن و استقلال خوزستان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان رو در روی هم قرار گرفتند. این بازی با نتیجه 4-2 به سود شاگردان یحیی گل محمدی تمام شد.

میثم دورقی و رحیم زهیوی برای تیم مهمان و مرتضی تبریزی، یاسر فیضی و مهدی پور(94 و 115) برای ذوب گلزنی کردند.

باید دید سومین دیدار به چه نتیجه ای منجر خواهد شد. دو بازی قبلی با برتری تیمهای فاتح جام حذفی تمام شد. این بار هم نفت نماینده جام حذفی است و پرسپولیس نماینده لیگ.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبر بد برای پرسپولیس چند ساعت مانده به سوپرجام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..