تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی امیدهای والیبال مقابل شاگردان لوزانو / ایران برنده بازی دوستانه شد

پیروزی امیدهای والیبال مقابل شاگردان لوزانو / ایران برنده بازی دوستانه شدبه گزارش خبرنگار  توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال امید ایران که به منظور حضور در مسابقات قهرمانی مردان آسیا در کشور اندونزی به سر می‌برد، عصر امروز دیدار دوستانه‌ای را مقابل تیم ملی والیبال چین برگزار کرد.

خوان سیچلو برای ابتدای این بازی سلیم چپرلی، سعید جواهری، امین اسماعیل نژاد، رحمان تقی زاده، سهند الله وردیان، شایان حمودی و محمد دلیری را به میدان فرستاد. در آن طرف میدان رائول لوزانو جی داچوی، لیو لیبین،جیان چوآن، چن لونگهای،رائوشوهان و لی رانمینگ که بازیکنان اصلی تیم چین هستند را به میدان فرستاد.

شاگردان خوان سیچلو در ست نخست این دیدار در شرایطی به پیروزی رسیدند که هر دو تیم نمایش پایاپایی داشتند. بازیکنان ایران در این ست روی توپ‌های برگشتی بهتر از حریفشان ظاهر شدند و در نهایت 30 بر 28 به پیروزی دست یافتند. این ست 30 دقیقه به طول انجامید.

در ست دوم تیم ایران برتری محسوس‌تری نسبت به چین داشت و در پایان 25 بر 20 شاگردان لوزانو را مغلوب کرد. در این ست عملکرد تیم ملی ایران در فاکتور حمله بهتر از دیگر فاکتورها بود. شاگردان سیچلو در این ست از حملات خود موفق به کسب 16 امتیاز شدند. ست دوم این دیدار دوستانه 25 دقیقه زمان بُرد.

در ست سوم سیچلو دست به تغییراتی در ترکیب تیمش زد.آقچه‌لی، اسماعیل مسافر و فردین قلعه‌وند در این ست فرصت بازی پیدا کردند. بازیکنان چین در ست سوم بهتر از ایران کار کردند اما در اواخر ست سوم این تیم والیبال ایران بود که برتری خود را نشان داد و 25 بر 23 به پیروزی رسید.

انتهای پیام/

شاگردان سیچلو در دیداری تدارکاتی چین را شکست دادند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی امیدهای والیبال مقابل شاگردان لوزانو / ایران برنده بازی دوستانه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..