تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاکدامن از رسیدن به جمع 4 نفر برتر باز ماند

کد خبر: ۵۶۸۹۵۷

۵۴۱  بازدید

در ادامه مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان در لایپزیگ آلمان، نماینده کشورمان برابر شمشیرباز فرانسوی شکست خورد.

خبرگزاری تسنیم: در ادامه مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان در لایپزیگ آلمان، نماینده کشورمان برابر شمشیرباز فرانسوی شکست خورد.

 در سومین روز از مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان در لایپزیگ آلمان علی پاکدامن در مرحله یک چهارم نهایی با آنستت  وینسنت از فرانسه رو‌به رو شد و در نهایت با نتیجه 15 بر 10 برابر این شمشیرباز شکست خورد و از راهیابی به جمع 4 ورزشکار برتر بازماند.

پاکدامن ابتدا در جدول 96 نفره با پیروزی مقتدرانه 15 بر 13 مقابل ورزشکار سنگاپوری به جدول 64 نفره راه یافت. وی در ادامه  برابر روی برر انریکو، نفر 14 رنکینگ جهانی از ایتالیا قرار گرفت و 15 بر 13 به پیروزی رسید و به جمع 32 نفر پایانی پیوست.

نماینده کشورمان در ادامه مسیر با شکست 15 بر 14   نفر 19 رنکینگ جهانی از روسیه رفت  مرحله یک هشتم نهایی راه یافت. وی در مبارزه با دی تلاپ آرژانتینی با نتیجه 15 بر 10 برابر این حریف به برتری رسید و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

مجتبی عابدینی که با توجه به دارا بودن رنکینگ 8 دنیا مستقیماً به جدول  ٦٤ نفره راه یافته بود، برابر  پلاتونو اوکراینی قرار گرفت و با نتیجه 15 بر 5 به برتری رسید و به جمع 32 نفر پایانی پیوست. وی در ادامه برابر دیمیتری دانیلنکو از روسیه قرار گرفت و با نتیجه 15 بر 14 شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

پیش از این و در روز نخست مسابقات محمد رهبری شمشیرباز اسلحه سابر ایران، روز چهارشنبه با پیروزی مقابل نمایندگان اوکراین، ویتنام، آرژانتین و کلمبیا و هم‌چنین باخت برابر شمشیرباز آلمان توانست به جدول 96 نفره راه یابد اما در این مرحله مقابل نماینده آرژانتین با نتیجه 14 بر 15 شکست خورد و از صعود به جمع 64 نفر نهایی بازماند.

محمد فتوحی دیگر سابریست تیم ملی ایران با وجود مصدومیت، روز چهارشنبه موفق شد با کسب دو پیروزی برابر نمایندگان هنگ کنگ و سنگاپور و سه شکست مقابل شمشیربازان کویت، روسیه و اوکراین به جدول اصلی راه یابد. فتوحی در حالی که از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی بود، در جدول 96 نفره برابر رنک 10 جهان از کشور روسیه 15 بر 12 بازی را واگذار کرد و نتوانست به جدول 64 نفر صعود کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاکدامن از رسیدن به جمع 4 نفر برتر باز ماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..