تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شمارش آراء رای‌گیری حضوری، ملاک اعلام نتایج انتخابات نظام پزشکی است

شمارش آراء رای‌گیری حضوری، ملاک اعلام نتایج انتخابات نظام پزشکی استبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جعفریان رئیس هیات اجرایی هفتمین انتخابات نظام پزشکی در نشست خبری که امروز برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات نظام پزشکی یک هیات نظارت مرکزی و ستاد اجرایی دارد که در این انتخابات ۲۰۰ حوزه در کل کشور مشغول به اخذ آرای پزشکان هستند.

وی بیان کرد: ما ناظر رای گیری الکترونیکی نبوده بلکه کار ما اجرای رای گیری به صورت حضوری است, تمام تمهیدات لازم برای رای گیری حضوری را آماده کرده ایم.

جعفریان ادامه داد: اگر افراد چهار مدرک نامبرده را به همراه داشته باشند می توانند به صورت حضوری در شهر تهران رای گیری کنند و در این جهت هیچ مشکلی وجود ندارد، سامانه های تایید به درستی در حال انجام هستند.

وی عنوان کرد: با پیامی که از سوی وزارت بهداشت به پزشکان ارسال شده است و در آن رای گیری به صورت الکترونیکی را ملغی اعلام کرده است بنابراین  آرایی که به صورت الکترونیکی اخذ شده از درجه اعتبار ساقط و تنها آرای حضوری شمرده می شوند.

جعفریان تاکید کرد: ابطال انتخابات در جریان انجام آن موضوعیت ندارد و ما موظف بوده که اطلاع رسانی های لازم را انجام دهیم و هیات نظارت در آخر تصمیم گیری نهایی را می کند.

رئیس هیات اجرایی هفتمین انتخابات نظام پزشکی ادامه داد: تعیین کننده سلامت انتخابات هیات نظارت بر انتخابات است و اگر کسی درخواست ابطال آرا را داشته و یا ابهامی در این زمینه دارد هیات نظارت مرکزی باید به آن را رسیدگی کند و مستند آن قانون نظام پزشکی و آئین نامه اجرایی انتخابات است.

وی ادامه داد: مرجع پیگیری هیات نظارت بر انتخابات است و در این زمینه باید آئین نامه ای پیش بینی شده باشد؛ هر انتخاباتی باید ساز و کاری داشته باشد و ما این رویداد را تا آخر پیش می بریم و آن را تا پایان زمان پیش بینی شده اخذ رای انجام می دهیم.

جعفریان ادامه داد: اگر کسی اعتراضی داشته باشد به آن رسیدگی می شود و سازمان نظام پزشکی قانون مصوب مجلس دارد و دارای ساز و کار مشخصی است.

رئیس هیات اجرایی هفتمین انتخابات نظام پزشکی تاکید کرد: با توجه به ملغی بودن رای گیری الکترونیکی انتظار داریم  پزشکان بیشتری برای رای دادن حضوری مراجعه کنند به همین جهت همه امکانات لازم را فراهم کرده ایم.

وی گفت: رای افراد به صورت الکترونیکی ثبت می شود و فرد جایی دیگر نمی تواند در انتخابات شرکت کند.

جعفریان یاد آور شد: در برخی از موارد تخلف تبلیغاتی در روز رای گیری گزارش شده است؛ تعداد تعرفه از 5 هزار گذشته و مقدار برگ تعرفه به اندازه واجدان شرایط موجود است.

انتهای پیام/

ملغی شدن رای گیری الکترونیکی انتخابات نظام پزشکی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شمارش آراء رای‌گیری حضوری، ملاک اعلام نتایج انتخابات نظام پزشکی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..