تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از درگذشت تهیه‌کننده ارزشی سینما تا برگزاری بزرگترین اکران خصوصی تاریخ سینمای ایران

از درگذشت تهیه‌کننده ارزشی سینما تا برگزاری بزرگترین اکران خصوصی تاریخ سینما ایرانبه  گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مطلبی کوتاه مروری بر مهم‌ترین رویدادهای سینمایی هفته گذشته خواهیم داشت.

حبیب‌الله کاسه‌ساز درگذشت


کاسه‌ساز تهیه‌کننده اخراجی‌ها مدتی قبل به دلیل بیماری سرطان معده در بیمارستان بستری شد.

حبیب‌الله کاسه‌ساز تهیه‌کننده چند سریال تلویزیونی و فیلم سینمایی از جمله فیلم‌های اخراجی‌های 1 و 2، کارناوال مرگ، پروانه‌ای در مه و مزرعه پدری بود.

نامزدهای بخش سینمای هفدهمین جشن حافظ معرفی شدند

نامزدهای بخش سینمای هفدهمین جشن «حافظ» به عنوان تنها جشن خصوصی حوزه سینما و تلویزیون ایران، معرفی شدند.

فیلم‌هایی که در این بخش مورد داوری قرار گرفته‌اند، شامل همه آثاری هستند که از نیمه دوم فروردین 95 تا نیمه اول فروردین 96 روی پرده رفته‌اند.

هیأت داوران تمام فیلم‌هایی را که در سال گذشته اکران عمومی گسترده داشته‌اند یا حتی در تک‌سانس‌های گروه هنر و تجربه اکران شدند، مورد بررسی قرار دادند.

اکران خصوصی ساعت پنج عصر برگزار شد


مراسم اکران خصوصی فیلم «ساعت 5 عصر»؛ اولین ساخته مهران مدیری با حضور خیل عظیمی از هنرمندان برگزار شد.


مهران مدیری به روی صحنه آمد و گفت: امشب بزرگ‌ترین اکران خصوصی در تاریخ سینمای ایران است، هنرمندی نیست که امشب در برنامه نباشد و این اتفاق شگفت‌انگیزی است، ما 620 مهمانان داریم و این مایه مباهات است. دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور، بهمن فرمان آرا، حسین علیزاده، همایون شجریان، مجید مظفری، سالار عقیلی و.... در این مراسم اکران حضور دارند و من از این بابت دست تک تک شما را می‌بوسم.

اولین حضور بین‌المللی «پرسه در حوالی من» در جشنواره فیلم اسپانیا


فیلم سینمایی «پرسه در حوالی من» اولین ساخته بلند غزاله سلطانی که این روزها در سینماهای گروه هنر و تجربه در حال اکران است، در اولین حضور بین‌المللی خود به جشنواره فیلم «ماربیا» (Marbella international film festival) راه پیدا کرد.

  نمایشگاه پوستر فیلمسازان ایرانی در موزه سینما برپا شد

نمایشگاه پوستر فیلم‌های سینمای ایران متعلق به کارگردان‌های نسل دوم با عنوان «گام دوم» در موزه سینما برپا شد.

نمایشگاه پوستر آثار فیلمسازان نسل دوم سینمای ایران به منظور گسترش فرهنگ بصری مخاطب سینمای ایران در فضای نمایشگاهی محیطی موزه سینمای ایران روی دیوار رفت.

پوسترهای موجود در این نمایشگاه از مجموعه پوسترهای سینمایی است که کمتر دیده شده و اغلب متعلق به فیلم‌های دهه 70 سینمای ایران است.

در این مجموعه نمایشگاهی، پوستر فیلم‌ها به ترتیب سال نمایش در سینماها کنار هم چیده شده است. به این ترتیب که پوستر فیلم «تعقیب سایه‌ها» به کارگردانی علی شاه حاتمی در سال 1370 نمایش داده شده، نخستین پوستر از مجموعه آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه است.

تغییر زمان برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم سبز ايران


این رویداد سینمایی که قرار بود در تیرماه امسال برگزار شود، با تصمیم برگزارکنندگان 18 تا 24 شهریور برگزار خواهد شد.

با توجه به مشارکت حداکثری استان‌های جنوبی کشور و افزایش دمای هوا در ماه‌های تیر و مرداد در نهایت مقرر شد، ششمين دوره جشنواره بین‌المللی فیلم سبز ايران به منظور برگزاری هر چه بهتر و حضور حداکثری علاقه‌مندان به حفظ محیط‌زیست در استان‌ها برای حضور در این رویداد و تماشای آثار رسیده به ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز، شهریور ماه امسال برگزار شود.

انتهای پیام/

رویدادهای سینمایی در هفته آخر تیر ماه 96



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از درگذشت تهیه‌کننده ارزشی سینما تا برگزاری بزرگترین اکران خصوصی تاریخ سینمای ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..