تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمار فروش فیلم‌های روی پرده سینماهای کشور/ داغ شدن رقابت «پرفروش‌ها» با اکران فیلم مهران مدیری

آمار فروش فیلم‌های روی پرده سینماهای کشور/ داغ شدن رقابت «پرفروش‌ها» با اکران فیلم مهران مدیریبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که فیلم «نهنگ عنبر2» هفته گذشته در سرگروه سینمایی خود با فروش بیش از 19 میلیارد تومان تعویض شد، اولین فیلم سینمایی مهران مدیری هم با استقبال زیاد علاقه‌مندان برای تماشای این فیلم در نخستین روز اکران همراه شده تا رقابت تازه‌ای میان این فیلم با آثاری همچون «اکسیدان» و «نهنگ عنبر» شروع شود.

علی سرتیپی مدیرعامل موسسه پخش فیلمیران با اشاره به آغاز اکران فیلم «ساعت 5 عصر» به کارگردانی مهران مدیری گفت: تمام سانس‌های این فیلم در سینماهای تهران برای روز جمعه (30 تیرماه) به صورت اینترنتی پیش فروش شدند و اتفاق جالبی از این نظر رخ داده است.

وی افزود: بسیاری از کسانی که برای تماشای «ساعت 5 عصر» حضوری به سینما مراجعه می‌کنند با پر بودن سالن‌ها، بلیت فیلم‌های دیگر را می‌خرند و این خود به فروش فیلم‌های دیگر کمک می‌کند.

 در ادامه جدول فروش فیلم‌های در حال اکران تا «روز جمعه 30 تیر ماه 1396» را ببینید:

(تمام ارقام به تومان است)

          نام فیلم             فروش فیلم  اکسیدان  4 میلیارد و 500 میلیون تومان  نهنگ عنبر2  19 میلیارد و 330 میلیون تومان  رگ خواب  2 میلیارد و 870 میلیون تومان  برادرم خسرو  2 میلیارد و 100 میلیون تومان

انتهای پیام/

آغاز اکران فیلم «ساعت 5 عصر» مهران مدیری بر روی پرده سینماها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمار فروش فیلم‌های روی پرده سینماهای کشور/ داغ شدن رقابت «پرفروش‌ها» با اکران فیلم مهران مدیری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..