تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئویی جالب از فعالیت ورزشی سیاستمداران

فیلم/علاقه سیاستمداران به رشته‌های ورزشی/ از هاکی روز یخ تا گلف و قایق‌سواریبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ورزش کردن و ورزشکار بودن همواره یکی از صفات مثبت شخصیت  انسان‌ها بوده است. افراد ورزشکار همیشه از شادابی و وضعیت جسمی بهتری برخوردارند که همین امر می‌تواند بر وضعیت روحی آنها نیز تاثیر بگذارد و آنها را در امور زندگی‌شان و گاها مناصب مهمی که در دست دارند موفق کند.

اما در اذهان عمومی شاید ورزش کردن  سیاستمداران بزرگ کمی دور از انتظار باشد؛ افرادی که مجبورند بخش عمده‌ای از ساعات شبانه‌روز را به امور جاری داخلی و خارجی اختصاص دهند. اما واقعیت این است که برخی از این سیاستمداران علاقه زیادی به ورزش دارند و در حد حرفه‌ای آن را دنبال می‌کنند.

برای مثال رئیس جمهور روسیه ، ولادیمیر پوتین به ورزش هاکی روی یخ علاقه‌مند است و در این ورزش حتی صاحب جام قهرمانی نیز شده است، یا رجب طیب اردوغان رئیس جمهور کشور ترکیه فوتبال‌دوست است و در اوقات فراغت این ورزش را انجام می‌دهد .

برای مشاهده موارد بیشتر از ورزش‌های مورد علاقه سیاستمداران دنیا ویدئوی زیر را مشاهده کنید.

 

انتهای پیام/

علاقه سیاستمداران به رشته های ورزشی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئویی جالب از فعالیت ورزشی سیاستمداران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..