تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاریخ دقیق رونمایی گلکسی نوت 8 مشخص شد

« گلکسی نوت 8 » یکم شهریور رونمایی می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمپانی سامسونگ اعلام کرد که رونمایی از جدیدترین محصول این شرکت یعنی «گلکسی نوت 8» در روز 23 آگوست 2017 [ 1 شهریور ماه ] در نیویورک رونمایی می شود.

این شرکت دعوتنامه ای برای مراسم رونمایی نوت 8 طراحی کرده است که بر روی آن سایه‌ای از گوشی گلکسی نوت 8 به تصویر کشیده شده است. با توجه به این عکس، طراحی نوت 8 بسیار شبیه به گوشی «گلگسی اس 8» است.

همچنین در این تصویر، یک قلم نمایش داده شده است که نوید وجود قلم حسی در جعبه شرکتی «گلکسی نوت 8» را می‌دهد. شعاری که شرکت سامسونگ برای معرفی نسل جدید این گوشی پرطرفدار انتخاب کرده است «کارهای بزرگتری انجام بده» است که در تصویر کارت دعوت این عنوان نیز مشاهده می شود.

این مراسم و معرفی هر چه بهتر محصول گلگسی نوت 8 برای سامسونگ بسیار حائز اهمیت است. بعد از مشکلاتی که برای باتری عنوان قبلی یعنی گلکسی نوت 7 پیش آمد و مراسم معارفه این محصول را به حاشیه برد، سامسونگ تلاش میکند که معارفه نوت 8 بی نقص برگزار شود.

انتهای پیام/

« گلکسی نوت 8 » یکم شهریور رونمایی می‌شود




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاریخ دقیق رونمایی گلکسی نوت 8 مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..