تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس نوت ۸ از تمامی زوایا که ۲۳ سپتامبر در نیویورک رونمایی می‌شود

عکس نوت ۸ از تمامی زوایا که ۲۳ سپتامبر در نیویورک رونمایی می‌شود

فناوری اطلاعات > سخت افزار - سامسونگ با ارسال دعوتنامه تاریخ 23 سپتامبر را به عنوان روز رونمایی از فبلت 2017 خود اعلام کرد.

 

به گزارش خبرآنلاین، هرچند در دعوت‌نامه تصویری که قرار است در نیویورک برگزار شود، فقط قسمت بالا و پایین گوشی مشخص شده است اما تصویر لورفته دیگری به فاصله چند ساعت از انتشار دعوتنامه، تمامی زوایای گوشی 2017 سامسونگ را به رخ می‌کشد که در تصویر ملاحظه می کنید.

همان طور که انتظار می‌رود، پردازنده اسنپ دراگون 835 یا اکسینوس 8895 با 4 یا 6 گیگ رم روی فبلت ضد آب سامسونگ نصب شده است.

نمایشگر امولد 6.2 اینچی با نصبت 18 به 9 (برخی 6.3 اینچی گفته اند)، باتری 3300 میلی‌آمپر ساعت با دو دوربین 12 در پشت همراه با قلم دیجیتال؛ از دیگر مشخصات فنی نوت 8 است که در زمان رونمایی آیفون 8 می‌تواند بازار گوشی‌های هوشمند را داغ تر کند.

5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس نوت ۸ از تمامی زوایا که ۲۳ سپتامبر در نیویورک رونمایی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..