تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویری جالب و متفاوت از نگار جواهریان

تصویری جالب و متفاوت از نگار جواهریانبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از درخواست‌های مردمی برای دعوت از نگار جواهریان به برنامه خندوانه، رامبد جوان این خبر را در استوری اینستاگرام اعلام کرد. بنابراین در روزهای آتی شاهد حضور نگار جواهریان، همسر رامبد جوان، مجری برنامه خندوانه خواهیم بود.

اما این خبر را خود جواهریان نیز تأیید کرد و در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام، تصویری جالب از خود به اشتراک گذاشت.

نگار جواهریان بازیگر سینما و تلویزیون کار خود را از 13-14 سالگی آعاز کرده است. او در عرصه تلویزیون،سینما و تئاتر فعال است و با فیلم "من ترانه پانزده سال دارم "از رسول صدر عاملی پا به سینمای حرفه ای گذاشت . بازیگر چهره معصوم طلا و مس ،مریم (حوض نقاشی) در اخرین فیلم اکران شده رامبد جوان "نگار" نیز ایفای نقش کرده است.

در حالی که چند هفته پیش خبر جدایی جواهریان و رامبد جوان در شبکه های مجازی منتشر شده بود، مراسم ازدواج آ نها با حضور جمعی از بازیگران در یونان برگزار شد .

 تصویری جالب و متفاوت از نگار جواهریان

انتهای پیام/

نگار جواهریان به خندوانه می‌رود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویری جالب و متفاوت از نگار جواهریان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..