تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشاهده موجودی شبیه به هیولای افسانه‌ای در اسکاتلند +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ساکن محلی اهل منطقه "استیر لینگ شر" اسکاتلند هنگامی که مشغول پیاده روی بود نمی دانست با صحنه ای عجیب روبرو خواهد شد. "جیمی رایت" 66 ساله که در اطراف منزلش در یک مزرعه مشغول پیاده‌روی با سگش بود ناگهان با موجود عجیبی شبیه به هیولای افسانه ای "لخ نس" مواجه شد. وی بلافاصله با تلفن همراهش یک عکس از این موجود عجیب تهیه کرد.

مشاهده موجودی شبیه به هیولای افسانه ای غول پیکر در اسکاتلند + تصاویر

 وی در گفتگو با یک سایت محلی گفت :" این موجود بیشتر شبیه به یک دایناسور بود. به محض مشاهده آن توسط تلفن همراهم عکسی تهیه کردم و آن را در صفحه فیسبوکم قرار دادم. مطمئنا این عکس می تواند موجب واکنش بسیاری شود."

همچنین انتشار این عکس در شبکه های اجتماعی با واکنش های مختلفی همراه بود. در حالی که بسیاری از کاربران آن را نوعی لاک پشت دانستند برخی دیگر آن را نوعی سمور دانستند.

مشاهده موجودی شبیه به هیولای افسانه ای غول پیکر در اسکاتلند + تصاویر

گفتنی است؛ هیولای افسانه ای "لخ نس" موجود غول پیکری است که به باور برخی مردم در دریاچه نس اسکاتلند دیده شده و زندگی می کند.

انتهای پیام /

مشاهده موجودی عجیب در اسکاتلند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشاهده موجودی شبیه به هیولای افسانه‌ای در اسکاتلند +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..