تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امضاء تفاهم نامه همکاری بین بیمه ملت و گروه صنعتی رامک خودرو

تفاهم نامه همکاری بین بیمه ملت و گروه صنعتی رامک خودرو بعنوان یکی از بزرگترین شرکتهای واردکننده خودرو در ایران به امضا رسید.

به گزارش شمانيوز به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، مطابق این تفاهم نامه مقرر گردید بر اساس ضوابط و مقررات در طول مدت توافق، کلیه امور بیمه ای گروه صنعتی رامک خودرو و شرکتهای تابعه آن (رامک یدک و پارسیان دیزل) تحت پوشش شرکت بیمه ملت قرار گیرند.

گفتنی است، شرکت بیمه ملت با توانگری بالا و مجرب در پوشش ریسک های بزرگ، همواره یکی از گزینه های اصلی پوشش ریسک های بیمه ای شرکت های بزرگ صنعتی و خدماتی بوده است.

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امضاء تفاهم نامه همکاری بین بیمه ملت و گروه صنعتی رامک خودرو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..