تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حبیب سینمای ایران در قطعه هنرمندان آرام می‌گیرد

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم تشییع پیکر حبیب‌الله کاسه‌ساز تهیه‌کننده فیلم‌های سینمایی صبح امروز جمعه سی‌ام تیر ماه سال 1396، با حضور خانواده این هنرمند، دوستان و اهالی فرهنگ و هنر از مقابل خانه سینما، در حال برگزاری است.

حبیب سینمای ایران در قطعه هنرمندان آرام می‌گیرد

مراسم با تلاوت آیات نورانی قرآن کریم و شعرخوانی سیدجواد هاشمی و با حضور اهالی فرهنگ و هنر و جمعی از مسئولین نظام آغاز شد.

این هنرمند فقید که بیشترین توجه را بعد از سال‌های هشت سال دفاع مقدس به سینمای دفاع مقدس داشت، پس از گذراندن دوره‌های ابتدایی درمان بیماری سرطان، صبح روز چهارشنبه ۲۸ تیر ماه دار فانی را وداع گفت.

در مراسم تشییع این هنرمند فقید محمدمهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی، جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما، مهدی عسگرپور تهیه‌کننده، مسعود ده‌نمکی، فخرالدین صدیق شریف، کیومرث پوراحمد،، محمود گبرلو، ، سیروس الوند، سیدجواد هاشمی و جمعی دیگر از هنرمندان حضور یافتند.

خبر در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حبیب سینمای ایران در قطعه هنرمندان آرام می‌گیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..