تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معصومه ابتکار شب گذشته پست عجیبی در توییتر به اشتراک گذاشت

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معصومه ابتکار، رئیس سازمان محیط زیست، شب گذشته در دو پست متوالی از جریانی خبر داد که ظاهراً به‌تازگی و برای تخریب چهره دولت به راه افتاده است. ابتکار در پست اول خود به این نکته اشاره کرد که با وجود تلاش دولت در پیشبرد امور، دوران جدیدی از تخریب در راه است و عده‌ای با هدف تخریب چهره دولت   تلاش دارند خدمات دولت را ناچیز جلوه دهند.  ابتکار در پست اول خود نوشت:

"نمی‌دانم جريان چيست كه هرچه دولت بيشتر سعی ميكند كار كند و از حاشيه دور باشد حمله بيشتر ميشود، خبر رسيده يك دوران جديد تهمت و تخريب در راه است". 

معصومه ابتکار شب گذشته پست عجیبی در توییتر به اشتراک گذاشت

او در پست دوم خود پای خانواده اعضای کابینه را نیز به میان آورد . نوشت که این موج جدید تهمت و تخریب نه تنها  اعضای کابینه بلکه  خانواده‌های آنها را نیز در بر گرفته است. پست دوم ابتکار به این شرح است:

"دستاورد خوب را انكار ميكردند تا اعتماد مردم را سلب كنند، الان ديگر به تخريب فرد بسنده نمي‌كنند حتما به خانواده هم تهمت مي‌زنند، روزی حقيقت اشكار می‌شود".

حال اینکه این موج جدید تهمت و افترا چیست و از سوی چه کسانی است و اصلا واقعیت دارد یا نه، چیزی است که باید منتظر ماند و دید، همانطور که خود ابتکار نوشته است که "روزی حقيقت اشكار میشود".

معصومه ابتکار شب گذشته پست عجیبی در توییتر به اشتراک گذاشت

انتهای پیام/

پست توییتری عجیب ابتکار 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معصومه ابتکار شب گذشته پست عجیبی در توییتر به اشتراک گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..