تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سبک اسکاندیناوی با رنگ های پاستلیِ دوست داشتنی

وب سایت دکوبوم: سبک اسکاندیناوی یادآور رنگ های روشن است که تم های رنگی خاکستری و سفید و طیف تیره و روشن صورتی و آبی پاستلی، همینطور در کنار متریال های چوبی و چوب های رنگ شده سفید رنگ، از ویژگی های بارز کاربرد این سبک در این آپارتمان محسوب می شود.سبک اسکاندیناوی با رنگ های پاستلی دوست داشتنی سبک اسکاندیناوی با رنگ های پاستلی دوست داشتنی 
تم فضای داخلی با سبک اسکاندیناوی با همه عوامل به کاررفته جذابیتی بیش از انتظار و بسیار شگفت انگیز به فضا افزوده در اتاق نشیمن، الگوی مثلثی فرش بر روی زمین در کنار طرح دیواری درهارمونی با آن وهمینطور اشکال هندسی روی بالشتک ها سبب زیبایی و تطابق المان ها در فضا و تابلوی دیواری بزرگ با ترکیب رنگی زیبا به زنده و گیرایی فضا کمک زیادی کرده است.سبک اسکاندیناوی با رنگ های پاستلی دوست داشتنی  مبلمان اسکاندیناوی ساده به کار رفته در فضا از نمودهای دیگر این سبک در طراحی این آپارتمان است.سبک اسکاندیناوی با رنگ های پاستلی دوست داشتنی

با استفاده از گلدان ها و به کاربردن گیاه کاکتوس، طبیعت به فضا الحاق شده که تاثیر زیادی بر زنده بودن و پر احساس شدن خانه داشته است.

در دکوراسیون آشپزخانه نیز ترکیب رنگی در هارمونی با دیگر قسمت های خانه رعایت شده و تم آبی رنگ کابینت های پایینی وکابینت های سفید رنگ بالایی به همراه پنجره سفیدرنگ به باز شدن فضا و ورود نور مناسب و دید خوب در هنگام صرف صبحانه کمک کرده است.

سبک اسکاندیناوی با رنگ های پاستلی دوست داشتنی

سبک اسکاندیناوی با رنگ های پاستلی دوست داشتنی

سبک اسکاندیناوی با رنگ های پاستلی دوست داشتنی

ترکیب رنگی به کار رفته در این آپارتمان،رنگ های پاستلی دوست داشتنی و طرح های هندسی ملایم، به همراه شادابی گیاهان و زیبایی تابلوی دیواری به نحوی مسحور کننده سبب آرامش و پویایی فضا شده است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سبک اسکاندیناوی با رنگ های پاستلیِ دوست داشتنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..