تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آماری شگفت انگیز درباره آیفون و شرکت اپل

آماری شگفت انگیز درباره آیفون و شرکت اپلبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اساس اطلاعاتی و آماری که «نیوزو» منتشر کرده است، تقریبا دو سوم از گوشی های اپل که از سال 2007 تا کنون به فروش رفته است همچنان توسط کاربرانشان استفاده می شوند.

نیوزو اعلام کرد که 728 میلیون نسخه از گوشی های آیفون که از آپریل 2007 تا به حال توسط شرکت اپل به کاربرانشان تحویل داده شده است ، هنوز توسط آنها استفاده می شوند، این عدد بالغ بر 63 درصد کل گوشی های شرکت اپل است.

طبق آمار ، یک سوم از گوشی هایی که در سراسر جهان استفاده می شوند ، آیفون های شرکت اپل هستند. در این میان کشور چین با 31 درصد استفاده از کل آیفون های جهان که عددی بالغ بر 228 نسخه است ، در رتبه اول قرار دارد و بعد از آن کشور سازنده آیفون یعنی آمریکا با 16 درصد و استفاده از 120 میلیون آیفون در جایگاه دوم قرار دارد.

همچنین در میان نسخه های مختلف گوشی آیفون ، « آیفون 6 » با 21 درصد بیشترین استفاده را دارد و محبوب ترین نسخه آیفون نام گرفته است ، این در حالی است که نسخه بعدی یعنی « آیفون 7 » 11 درصد از فروش کل گوشی های آیفون را در اختیار دارد.

انتهای پیام/

گوشی های اپل در صدر پر استفاده ترین گوشی های دنیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آماری شگفت انگیز درباره آیفون و شرکت اپل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..