تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جایگاه سوخت‌گیری خودکار هلی‌کوپترهای نظامی +عکس

جایگاه خودکار هلی کوپترهای نظامی +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در عملیات های مختلف نظامی شاهد حضور بالگردهایی هستیم که علاوه بر پشتیبانی از نیروها می توانند در مناطق صعب العبور به کمک افراد بیایند. اما نکته حائز اهمیت، تامین سوخت و جایگاه‌های سوخت‌گیری این بالگردهاست که گاهی اوقات در خطوط مقدم جبهه اهمیت فراوانی پیدا  می‌کنند .

البته باید در نظر داشت که نزدیکی جایگاه‌های مذکور به خط مقدم، خطرات زیادی نیز برای خدمه آنها به همراه دارد و در واقع برای انجام یک فرآیند نه چندان پیچیده، جان تعدادی از نیروهای خودی به خطر خواهد افتاد.

یکی از مراکز تحقیقاتی آمریکا طرحی جدید را برای جایگاه‌های‌ سوخت‌رسانی ابداع کرده که به جای استفاده از نیروی انسانی، عمل سوخت‌رسانی به هلیکوپترهای نظامی را با بهره گیری از روبات های خودکار انجام می دهند.

جایگاه مطروحه که AR3P نامگذاری شده است با استفاده از بازوهای رباتیک فرایند سوخت‌رسانی به بالگردها را انجام می‌دهد و بدین ترتیب تلفات انسانی را کاهش می‌دهند.

جایگاه خودکار هلی کوپترهای نظامی +عکس

انتهای پیام/

 روبات‌های سوخت‌رسان 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جایگاه سوخت‌گیری خودکار هلی‌کوپترهای نظامی +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..