تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویری از شهدای عملیات مسجد الاقصی

تصویری از شهدای عملیات مسجد الاقصیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،در عملیات استشهادی هفته گذشته در محوطه های مسجد الاقصی، سه جوان فلسطینی شهید شده و دو نیروی پلیس رژیم صهیونیستی هم به هلاکت رسیدند. در پی این عملیات استشهادی علاوه بر تدابیر شدید امنیتی در اطراف مسجدالاقصی نماز جمعه این هفته در بیرون محوطه این مکان مقدس برگزار شد.

نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش تصاویر  شهدای عملیات مسجدالاقصی موسوم به عملیات "محمدیه" را لحظاتی قبل از آغاز آن.منتشر کردند.

گفتنی است ؛نام هر سه شهید این عملیات" محمد" و از خاندان "جبارین" در ام الفحم بودند. 

تصویری از شهدای عملیات مسجد الاقصی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویری از شهدای عملیات مسجد الاقصی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..