تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطلاعات جدیدی در مورد ساعت هوشمند جدید فیت بیت

مدیرعامل کمپانی فیت‌بیت جزئیات جدیدی در مورد ساعت هوشمند مورد انتظار این شرکت ارائه کرد.

شرکت فیت‌بیت سرانجام اطلاعاتی در مورد محصول بزرگ بعدی خود ارائه داد؛ این محصول یک ساعت هوشمند خواهد بود. گفته می‌شود فیت‌بیت پس از خرید دو کمپانی تولیدکننده‌ی ساعت‌های هوشمند یعنی پبل و وکتور، در حال اصلاح محصولات پوشیدنی خود است. جیمز پارک، مدیرعامل فیت‌بیت، در مصاحبه‌ی اخیر خود با فایننشال‌ تایمز در این مورد صحبت کرده است که این شرکت، ساعت هوشمند خود را در صنعت رو به رشد ابزارهای پوشیدنی چگونه می‌بیند.

بنا به اعلام پارک، ساعت هوشمند فیت‌بیت مجهز به یک ردیاب دقیق جی‌پی‌اس خواهد بود که در اکثر محصولات پوشیدنی رده‌بالای این کمپانی به کار گرفته شده است. کمپانی فیت‌بیت به‌جای اضافه کردن امکاناتی مثل رادیو ال‌تی‌ای که شاید برای برخی از کاربران مفید و کاربردی واقع شود، از روش مرسوم استفاده کرده است و سعی می‌کند محصولات خود را با مقاومت بالاتری تولید کند. وی در ادامه‌ی مصاحبه‌ی خود گفته است که ساعت هوشمند کمپانی متبوعش ضد آب خواهد بود و از یک سری سنسور بیومتریک نیز بهره خواهد برد؛ اگرچه مشخصات فنی دقیق این دستگاه همچنان نامشخص است.

حال باید ببینیم فیت‌بیت نرم‌افزار کنونی خود را تغییر خواهد داد یا یک اکوسیستم جدید را از پایه برای ساعت هوشمندش خواهد ساخت. از آنجا که فیت‌بیت دو نفر از کسانی را که در شکل‌گیری اکوسیستم ساعت هوشمند پبل نقش مهمی داشته‌اند، استخدام کرده است؛ جای تعجب نخواهد بود اگر این کمپانی بخواهد از گزینه‌ی دوم استفاده کند و در واقع یک اکوسیستم جدید برای ساعت‌ هوشمند مورد انتظار خود ایجاد کند.

پارک همچنین به این نکته اشاره کرده که در ساخت ساعت هوشمند کمپانی فیت‌بیت هیچ تأخیری ایجاد نشده است و این محصول بر اساس برنامه‌ی زمان‌بندی شناخته‌شده‌ی این شرکت در سال جاری معرفی خواهد شد. در هر صورت هیچ جزئیاتی در مورد قیمت و مشخصات فنی ساعت‌ هوشمند فیت‌بیت ارائه نشده است.

نظر شما در این مورد چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطلاعات جدیدی در مورد ساعت هوشمند جدید فیت بیت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..