تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرکاربردترین اموجی ها در زبان‌های مختلف +اینفوگرافیک

پرکاربردترین اموجی ها در زبان های مختلف +اینفوگرافیکبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دنیای اموجی ها یکی از  ارکان نوشتار در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی شده است. از آنجایی که نوشته ها به تنهایی نمی توانند احساسات مخاطب را منتقل کنند، به همین دلیل کاربران برای رساندن مفهوم در میان متن از شکلک‌ها یا اموجی‌ها استفاده می‌کنند.

البته کاربرد دیگر اموجی ها خارج کردن  متن از یکنواختی و ایجاد جلوه های بصری  نیز میتواند باشد، اما به هر حال افراد با توجه به فرهنگ و آداب و رسوم و علی الخصوص زبانشان از اموجی یا شکلک‌های خاصی بیشترین استفاده را می‌کنند، بر همین اساس تحقیقی در شبکه های اجتماعی برای یافتن پرطرفدارترین اموجی در زبان های مختلف انجام گرفته که نتایج جالبی بدست آمده است.

گفتنی است پرطرفدار و پر استفاده بودن یک شکلک یا اموجی در یک زبان میتواند نشانگر خلق و خوی آن مردم آن کشور باشد.

در اینفوگرافیک زیر نتایج این تحقیق جالب از جمله پرطرفدراترین شکلک در زبان فارسی را مشاهده می‌کنید.

پرکاربردترین اموجی ها در زبان های مختلف +اینفوگرافیک

انتهای پیام/

پرطرفدارترین اموجی ها در زبان های مختلف +اینفوگرافیک



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرکاربردترین اموجی ها در زبان‌های مختلف +اینفوگرافیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..