تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جادوگر از دسترس خارج شد/ نفت تهران در به در به دنبال یک مربی!

ساعت24-مسئولان باشگاه نفت تهران از بازگشت علی کریمی به تمرینات این تیم و سرمربیگری او مقابل پرسپولیس ناامید شده اند.

 درحالی که نشست خبری دیدار سوپرجام فوتبال ایران ساعاتی پیش تنها با حضور برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس تشکیل شد اما همچنان ابهام های زیادی درباره دیگر تیم شرکت کننده در این بازی یعنی نفت تهران وجود دارد.

مسئولان باشگاه نفت در ساعات اخیر به دلیل خاموش بودن تلفن همراه علی کریمی نتوانسته اند با او تماس بگیرند و رضایتش را برای عقد قرار جلب کنند. همین امر سبب شده نفتی ها که از سرمربی گری جادوگر در تیم خود کاملا ناامید هستند، از برخی دستیاران کریمی درخواست کنند تا در دیدار مقابل پرسپولیس، هدایت این تیم را برعهده بگیرند که البته آن ها چنین درخواستی را رد و اعلام کرده اند بدون کریمی یک دقیقه هم حاضر به همکاری با چنین تیم بی سر و سامانی نیستند. موضوع قطعی اینست که اسطوره باشگاه پرسپولیس در تمرین امروز(پنج شنبه) نفت شرکت نمی کند.

از طرفی با وجود ثبت قرارداد برخی از بازیکنان نفت در سازمان لیگ، نفراتی مانند پیام صادقیان، حمید علی عسگری، میلاد فراهانی، فرید محمدی زاده، امین منوچهری و ایمان موسوی که جزء بازیکنان باتجربه این تیم هم محسوب می شوند تاکنون قرارداد خود را ثبت نکرده اند.

نکته تاسف بار این است که در صورت ثبت نشدن قرارداد میلاد فراهانی، نفت حتی برای دیدار فردا مقابل پرسپولیس، یک دروازه بان ذخیره هم ندارد و البته درصورتی که شرایط به میدان رفتن این تیم فراهم شود، دروازه بانی وظیفه حراست از دروازه اش را برعهده می گیرد که حتی یک بار هم در فهرست یک تیم لیگ برتری برای بازی های رسمی قرار نگرفته است.

جالب اینجاست زمزمه هایی شنیده می شود که باشگاه نفت از علیرضا عزتی درخواست کرده تا وظایف سرمربی را در بازی با پرسپولیس برعهده بگیرد که کاپیتان نفت اعلام کرده فعلا تمایلی به مربیگری ندارد!

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جادوگر از دسترس خارج شد/ نفت تهران در به در به دنبال یک مربی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..