تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بلوتی، آخرین قطعه‌ی پازل کهکشان میلان است؟

کد خبر: ۵۶۸۶۵۷

۱۱۵  بازدید

با مشخص شدن تکلیف گزینه های مدنظر میلان، حالا تمام تلاش این تیم معطوف به خرید آندره بلوتی خواهد شد.

ورزش سه: با مشخص شدن تکلیف گزینه های مدنظر میلان، حالا تمام تلاش این تیم معطوف به خرید آندره بلوتی خواهد شد.

 بعد از به خدمت گرفتن چند بازیکن بزرگ توسط روسونری این تیم تنها به دنبال تقویت خط حمله بود و نام های زیادی نیز در این زمینه مطرح شد.

بلوتی، آخرین قطعه‌ی پازل کهکشان میلان است؟

آلوارو موراتا، ستاره گلزن و سابق رئال مادرید ساعاتی پیش رسما به چلسی ملحق شد و پیر آمریک اوبامبانگ نیز در دورتموند ماندنی شد.

طبق ادعای کوریره دلا اسپورت، حالا تنها گزینه پیش روی میلان، آندره بلوتی گلزن 23 ساله تورینو است که روسونری می خواهد برای خرید او دست به جیب شود اما تورینو نیز از این تیم مبلغ 50 میلیون یورو به علاوه نیانگ، پالتا و لوکاتلی را طلب کرده است.

اما به هر حال به نظر می رسد توافق میان این 2 باشگاه به زودی رخ خواهد داد و شاهد انتقال بلوتی به ترکیب میلان خواهیم بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بلوتی، آخرین قطعه‌ی پازل کهکشان میلان است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..