تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ضریب امنیت برگزاری امتحانات در انتظار تامین اعتبار

افزایش ضریب امنیت برگزاری امتحانات در انتظار تامین اعتبارمهدی نوید ادهم دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تمهیدات آموزش و پرورش برای افزایش ضریب امنیت برگزاری امتحانات اظهار کرد: بعد از مسائل اخیر در مورد امتحانات در شورای معاون این موضوع بررسی شد و وزیر تیمی را برای ساماندهی شرایط در نظر گرفت.

وی ادامه داد: این تیم قرار است تا با ساختاری مبتنی بر وب و تکنولوژی های جدید به افزایش ضریب امنیت برگزاری امتحانات کمک کنند تا مشکلات به حداقل برسد.

دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش در مورد زمان اجرای این طرح گفت: سعی می کنیم در حداقل زمان ممکن این کار در مرحله اجرا قرار گیرد، اما بعد طراحی و تامین اعتبار از اهمیت بسزایی برخوردار است.

نوید ادهم با اشاره به مشکلات مالی در آموزش و پرورش تصریح کرد: منابع اعتباری برای اجرای چنین طرح هایی با مشکل مواجه است و در عملیاتی کردن این چنین مواردی سرعت لازم به کار گرفته نمی شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ضریب امنیت برگزاری امتحانات در انتظار تامین اعتبار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..