تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پول درآوردن در خواب با کسب و کار الکترونیک

همان‌طور که کریستین وانگ (نویسنده و روزنامه‌نگار هکرلایف) می‌گوید: «در زندگی واقعی چیزی به‌عنوان ماشین دائمی پول وجود ندارد.» هر کدام از ما چند ساعت در روز زمان داریم و بیشتر وقت خود را صرف مشتریانی می‌کنیم که حاضرند بابت تخصص و خدمات ما هزینه پرداخت کنند. همچنین طبق تجربه دریافته‌ایم بر اساس زحمتی که می‌کشیم و زمانی که صرف می‌کنیم، چه حق‌الزحمه‌ای را مطالبه کنیم. مشکل از زمانی شروع می‌شود که اگر شما به هر دلیلی نتوانید یا نخواهید کار کنید، واریز وجه هم متوقف می‌شود.

۲ روش برای استمرار درآمدتان در این اوقات وجود دارد:

۱‐ در مواقعی که کار نمی‌کنید، مهارتی بیاموزید که در پیشرفت کسب‌وکارتان تأثیر می‌گذارد و درآمد مستقیمتان را بیشتر می‌کند و نگرانی اوقات بیکاری‌تان را کاهش می‌دهد.

۲‐ محصولاتی تدارک ببینید که بتوانید از طریق تجارت الکترونیک به فروش بگذارید و چه در دسترس باشید چه نباشید، به مشتری تحویل داده شوند.

تجارت الکترونیک

شاید بپرسید آیا واقعا آزادکارانی هستند که درآمد مستمر را تجربه کرده باشند؟ باید بگوییم بله. چنین مواردی اتفاق افتاده و امکان‌پذیر است. در واقع این افراد کارهایی انجام داده‌اند و مسیرهایی تدارک دیده‌اند که واریز وجه به حسابشان جاری باشد. یعنی به منطقه‌ی امنی رسیده‌اند که با توقف کار، درآمدشان قطع نمی‌شود.

مقالات مرتبط: از تخصص خود درآمد مستمر بسازید

اغلب مردم ترجیح می‌دهند بابت خدمات سریع و در دسترس، پول پرداخت کنند. یکی از رایج‌ترین راه‌های تولید درآمد جاری، مشاوره‌ی آنلاین است. کاری که در اکثر مشاغل آزاد و در قالب حساب کاربری یا ارائه‌ی محصولاتی برای فروش عرضه می‌شود. می‌توانید تخصصتان را به‌صورت محصولاتی همچون کتاب الکترونیکی، دورههای آموزشی، ویدئو و... به فروش برسانید. ابتدا باید دانش‌ مورد نظرتان را کسب کنید، سپس محصولات را فعالانه تولید و عرضه کنید. در این صورت می‌توانید در خواب هم درآمد داشته باشید!

سایت کسب‌وکارتان را راه‌اندازی کنید

توجه کنید که راه‌اندازی یک وب‌سایت عضوپذیر برای جذب مشتری و فروش محصول، می‌تواند گران باشد. همچنین حفظ کردن و مدیریت آن درحالی‌که وردپرس و دیگر سیستم‌های مدیریت محتوا مدام در حال بروزرسانی هستند، می‌تواند به کابوس شما تبدیل شود.

افراد بسیاری هستند که هزینه‌ی زیادی صرف ساختن وب‌سایت می‌کنند؛ اما درنهایت به خاطر بروزرسانی سیستم مدیریت وب‌سایت، ممکن است تمام زحماتشان به باد برود. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی لازم است دقت کنید که سایت شما با هر سیستم مدیریت محتوایی ساخته می‌شود، اصولی باشد. یعنی ابزارها و افزونه‌هایی (پلاگین‌ها) که با آن سیستم استفاده می‌کنید استاندارد باشند و با بروزرسانی به ایراد و مشکل برنخورند. در نتیجه اگر خودتان متخصص نیستید، به یک متخصص در کنار خود احتیاج دارید.

از سایت‌های شناخته‌شده الهام بگیرید eKco

myekco.com وب‌سایتی است که محتوا و ویدئوهای آموزشی و مفید کاربران را به‌صورت نامحدود ذخیره می‌کند و از قیمت حداقل ۲۹ دلار به بالا در هر ماه به فروش می‌گذارد. درواقع eKco اجازه می‌دهد هر کاربر، مهارتش را در قالب ویدئو و محتوا به فروش بگذارد و به‌صورت آزادانه با مخاطبانش در ارتباط باشد. داشتن ارتباط آزادانه با مشتریان بسیار حائز اهمیت است که eKco برخلاف دیگر سایت‌ها، این امکان را به صاحبان مشاغل می‌دهد. با این کار آن‌ها می‌توانند ارزیابی کنند که چقدر مورد پذیرش مخاطبانشان بوده‌اند و چه تغییراتی برای بهبود خدمات و کسب‌ و کارشان باید اعمال کنند.

مشتریان شما بابت هر آموزش یا خدمتی که ارائه می‌دهید، هزینه‌ای به حساب سایت واریز می‌کنند و بعد eKco بر اساس تعداد کاربران و دانلودهای انجام‌شده به شما مبلغ معینی پرداخت می‌کند و این پرداخت برای انواع فایل‌ها در مدت یک ماه و بدون قرارداد امکان‌پذیر است.

ekco

Udemy:

Udemy.com سایتی است که دوره‌های آموزشی مختلف را به فروش می‌گذارد و محیطیبرای کارآفرینان ایجاد می‌کند که مهارت‌هایشان را ارائه و ارتقاء دهند. اما تفاوت‌هایی با سایت ekco دارد:

۱‐ در Udemy دوره‌های آموزشی به‌صورت تخفیف‌دار نیز عرضه می‌شوند.

۲‐ مخاطب و مشتری خصوصی برای کارآفرین وجود ندارد. یعنی اطلاعات تماس مشتریان فقط در دسترس سایت است نه صاحبان مشاغل.

۳‐ حداکثر حق‌الزحمه‌ی هر دوره‌‌ی آموزشی ۴۰۰ دلار است و امکان فروش بالاتر وجود ندارد.

۴‐ به ازای هر فروش، مبلغی به‌عنوان کمیسیون به سایت تعلق می‌گیرد.

۵‐ Udemy با ۷ میلیون مخاطب، برای آزمودن ایده‌های کسب و کار فضای مناسبی است.

۶‐ امکان آموزش رایگان یا کم‌هزینه برای تبلیغ نام برند یا کسب و کار نیز وجود دارد.

در واقع همان‌طور که کسب‌وکارتان را در وبلاگ‌ها یا شبکه‌های اجتماعی معرفی می‌کنید، می‌توانید از سایت‌هایی مثل ecko و udemy هم بهره ببرید. البته دقت داشته باشید که بعضی از وب‌سایت‌های کسب و کار صرفا محلی برای بازاریابی هستند و شما به اطلاعات تماس مخاطبان دسترسی ندارید. پس لازم است راه‌های ارتباطی‌تان را معرفی کنید تا مشتریان را مستقیما در اختیار خود بگیرید.

udemy

فرد تأثیرگذاری (Influencer) باشید

تأثیرگذار بودن یک شیوه‌ی بازاریابی مثبت و بسیار الهام‌بخش است که مخاطبان را به‌سرعت به دنبال خود می‌کشاند و راه را باز می‌کند. وبلاگ نویسانی مانند کریستال وانتاسل و کلی میلر بیش از ۸۰ ویدئوی آموزشی وبلاگ‌نویسی منتشر کردند و سپس وب‌سایتی با هدف عضوگیری از فیسبوک با بیش از ۳۲۰۰ عضو تأسیس کردند.

کریستال و کلی برای هر پست رپورتاژی که منتشر می‌کنند، ۷۵۰ دلار از کمپانی‌های بزرگی مانند Kraft (شرکت صنایع غذایی آمریکایی)، Disney (شرکت رسانه‌های گروهی آمریکایی)، Crayola (تولیدکننده محصولات هنری دستی) و دیگر برندها دریافت می‌کنند.

ترافیک سایت

راز آن‌ها برای افزایش مخاطب چه بود؟

آمار زیر، ترافیک و بازدید وبلاگ کریس و کلی (CrystalandComp.com) را بر اساس Google Analytics در سال ۲۰۱۷ نشان می‌دهد:

۲۸.۹۴ درصد از وب‌سایت پینترست (شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن تصاویر)

۳۰ درصد از محتوای مطالب پست شده توسط خودشان.

۲۴.۲۱ درصد از طریق فراخوانی با ایمیل.

۲۲.۱۹ درصد از طریق فیس‌بوک. (آن‌ها ماهانه ۲۰۰ دلار صرف تولید محتوا در فیس‌بوک می‌کردند.)

۱۰ درصد از طریق جستجوی گوگل.

چه راه‌های دیگری برای افزایش بازدید وجود دارد؟ مقالات مرتبط:

۱- شرکت در گروه‌های مختلف، معرفی خدمات خود و همچنین استفاده از سایت‌های مشابه pubexchange.com (شبکه تبادل اطلاعات بین کاربران)

۲- گروه‌های وبلاگ‌نویسان که محتوا و وب‌سایت‌های همدیگر را تبلیغ می‌کنند.

۳- وب‌سایت‌های عضوگیری از طریق فیسبوک.

کریس و کلی به دلیل خبره بودن در زمینه‌ی وبلاگ نویسی و اصول سئو، بارها مربی وبلاگ‌نویسان دیگر بوده‌اند و سؤالات بسیاری از افراد را در این زمینه پاسخ داده‌اند و در نهایت تصمیم گرفتند تکنیک‌هایشان را در قالب یک کتاب الکترونیکی منتشر کنند. البته آن‌ها بارها برای مخاطبان فیس‌بوک و ایمیل خود، آموزش‌هایی ارائه داده و برای کلاس‌های آنلاین، زمان زیادی صرف کرده بودند. اما چون مخاطبانشان همگی در یک سطح علمی قرار نداشتند، تصمیم گرفتند تجربیاتشان را در قالب کتاب الکترونیکی منتشر کنند.

در کتاب Skyrocket Your Pageviews (انقلابی در بازدیدهای سایت شما) یاد می‌گیرید که چگونه از بخش Google Analytics، بازدیدکنندگان وب‌سایتتان را تجزیه و تحلیل کنید و آنچه را بیشتر می‌پسندند، دریابید. همچنین فرامی‌گیرید که چگونه از داده‌های جمعیت شناختی بهره ببرید، چگونه مطالب هدفمند با کلیدواژه‌های پرطرفدار منتشر کنید و بازدید سایتتان را افزایش دهید.

کسب وکار الکترونیک

نحوه‌ی درآمد کارآفرینان و وبلاگ ‌نویسان

در واقع اکثر وبلاگ نویسان مستقیما از وبلاگشان درآمدی کسب نمی‌کنند. بلکه از طریق نویسندگی، مدیریت رسانه‌های اجتماعی، حسابداری، مشاوره، مدیریت کسب و کار و... مخاطبانشان را جذب می‌کنند و بعد از راه‌های زیر به درآمد می‌رسند:

۱‐ نوشتن محتوا و مطالب تبلیغاتی

۲‐ تبلیغات در کنار وبلاگ

۳‐ قرار دادن لینک مرتبط در هر پست شامل کتاب‌های الکترونیکی، محصولات، آموزش‌های خاص، دستور‌العمل‌ها یا هر محصول و خدمت دیگری که وبلاگ‌نویس تشخیص دهد فروش خواهد کرد.

۴‐ آموزش برنامه‌ریزی برای زندگی، نمونه‌ای از کتاب‌های محبوب است که افرادی آن‌ را نوشته و بعد از طریق کلیدواژه‌های مناسب به اشتراک می‌گذارند و می‌فروشند.

درآمد مستمر امکان‌پذیر است اما...

بله! درآمد مستمر با انتشار کتاب‌های الکترونیکی و فروش محصولات، دست‌یافتنی ‌است اما این‌طور نیست که در کنار ساحل دریا بازنشسته شوید و دیگر هیچ‌وقت احتیاج به کار کردن نداشته باشید!

شاید از اولین خدماتتان درآمدی نداشته باشید. اصول فروش این است که ابتدا محصولاتتان را با قیمت کم ارائه کنید و بعد کیفیت و قیمت را افزایش دهید. دوره‌های بسیاری برای آموزش این موارد وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را فرابگیرید و کم‌کم دریابید که کلید موفقیتتان در چیست. این را بدانید که وبلاگ‌نویسان تأثیرگذاری که درآمد جاری دارند، به‌طور مدام مشغول توسعه‌ی محصولات جدید و تبلیغ آن‌ها هستند. همچنین این افراد عمدتا ثروتمند نیستند اما توانسته‌اند به شرایط زندگی خوبی برسند. شما هم می‌توانید با به اشتراک گذاشتن توانایی‌ها و مهارت‌های قابل فروش‌تان به درآمد برسید.

برای پول درآوردن در خواب آماده‌اید؟

هر شخصی با هر تخصصی می‌تواند علم و اطلاعاتش را در قالب کتاب الکترونیکی، دوره‌های آموزشی، مشاوره، ویدئو، برنامه‌ریزی کسب و کار یا هر راهی به‌صورت آزاد منتشر کند. درست مانند هزاران فرد دیگری که این کسب و کار را تجربه کرده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پول درآوردن در خواب با کسب و کار الکترونیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..