تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موزه تئاتر بزودی افتتاح می‌شود

علی مرادخانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

موزه تئاتر بزودی افتتاح می‌شودعلی مرادخانی معاون هنری وزیر ارشاد، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص افتتاح مکانی برای موزه تئاتر هنرمندان گفت: ما حدود 100 سال است که در ایران تئاتر داریم، اما هیچ جایی نداریم که بتواند مستندات آن را کنار هم جمع کند و نشان دهد. به همین دلیل، ما به این نتیجه رسیدیم که در قالب یک موزه، تمام مجموعه‌های اسناد و مدارک اهالی تئاتر و مستندات مربوط به مشاهیر و همه آنچه که لازمه یک موزه است، جمع‌آوری و نگهداری کنیم.

وی افزود: مکانی را برای این موزه خریده‌ایم و کارهای اولیه آن، در حال انجام است. امیدوارم که امسال بخشی از آن، بهره‌برداری شود و بتوانیم استارت افتتاح این موزه را بزنیم. بزودی سعی می‌کنیم این موزه را توسعه و گسترش دهیم.

گفتنی است؛ علی مرادخانی در شب افتتاح نمایشگاه مجموعه آثار داوود رشیدی که با تولد این هنرمند فقید همزمان بود، در جمع اهالی تئاتر و رسانه بیان کرد: «بزودی با همکاری احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران، قرار است موزه ای به نام موزه اهالی تئاتر افتتاح کنیم و تمام مجموعه آثار هنرمندان از جمله مرحوم داوود رشیدی در آن موزه محفوظ می ماند تا مستنداتی برای جامعه تئاتر باشد.»

انتهای پیام/

موزه‌ای برای هنر تئاتر ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موزه تئاتر بزودی افتتاح می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..