تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آنر 9 پریمیوم با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود

هواوی قصد دارد نسخه‌ای از گوشی آنر 9 با نام آنر 9 پریمیوم را با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی معرفی کند.

ماه گذشته کمپانی هواوی از پرچم‌دار جدید سری آنر با نام آنر 9 رونمایی کرد که همچون نسل قبلی خود گوشی جذابی به نظر می‌رسد. اکنون گفته می‌شود این غول چینی قصد دارد نسخه‌ای قوی‌تر از گوشی یادشده، با نام آنر ۹ پریمیوم روانه‌ی بازار کند. گوشی آنر ۹ به یک نمایشگر ۵.۱۵ اینچی LTPS IPS با رزولوشن فول اچ‌دی، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای کرین ۹۶۰، دوربین دوگانه ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده است.

به گفته‌ی وب‌سایت WinFuture، نسخه‌ی جدید گوشی آنر ۹ با نام آنر ۹ پریمیوم، از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد و دیگر مشخصات آن با نسخه‌ی اصلی یکسان است. بر اساس گزارش این وب‌سایت، هواوی قصد دارد تا اواخر ماه جاری میلادی، گوشی آنر ۹ پریمیوم را وارد بازار ایتالیا و سوئیس کند و سپس در دیگر بازارهای اروپایی عرضه کند. امکان پیش‌خرید از طریق اپراتورهای منتخب وجود دارد و عرضه‌ی این گوشی از پایان ماه آگوست آغاز خواهد شد.

قیمت پرچم‌دار جدید سری آنر ۴۵۰ دلار خواهد بود که ۵۰ دلار نسبت به نسخه‌ی اصلی گران‌تر است. به نظر می‌رسد برخی از خریداران علاقه داشته باشند این مبلغ را برای ۲ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بیشتر بپردازند؛ گرچه هر دو مدل از کارت حافظه‌ی خارجی تا ۲۵۶ گیگابایت پشتیبانی می‌کنند. از طرف دیگر هواوی قصد دارد نسخه‌ی آبی کبود و خاکستری آنر ۹ پریمیوم را روز ۶ شهریور و مدل سیاه‌رنگ را ۸ مهر سال جاری وارد بازار کند. این گوشی با اندروید ۷ نوقا و باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آنر 9 پریمیوم با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..