تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف آثار باستانی ۵ هزار ساله در چین+عکس

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پژوهشگران موفق به کشف آثار باستانی 5 هزار ساله در استان هنان در کشور چین شدند.

پیش از این نیز 200 مقبره و آرامگاه در این منطقه توسط تیم باستان‌شناسی کشف شده بود.

باستان‌شناسان با بررسی بیش از 300 هزار متر مربع توانسته‌اند، بیش از 300 مقبره و 400 شیء باستانی کشف کنند که قدمت آنها به 5 هزار سال قبل باز می‌گردد.

پژوهشگران قدمت مقبره‌ها را پیش از سلسله شانگ تعیین کرده‌اند؛ اکنون کشف این گورستان به باستان‌شناسان کمک شایانی می‌کند تا به اطلاعات خوبی از مردمی که پیش از سلسله شانگ زندگی‌ می‌کرده‌اند، دست یابند.

دودمان شانگ بر اساس منابع سنتی چین، دومین دودمان شاهی این کشور است و ویژگی عمده تمدن شانگ، کتیبه نگاری بر استخوان و لاک لاک‌پشتان است.

تصاویری از آثار باستانی کشف شده را در زیر مشاهده می‌کنید:

کشف آثار باستانی ۵ هزار ساله در چین+عکس

کشف آثار باستانی ۵ هزار ساله در چین+عکس

کشف آثار باستانی ۵ هزار ساله در چین+عکس

کشف آثار باستانی ۵ هزار ساله در چین+عکس

منبع:فارس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف آثار باستانی ۵ هزار ساله در چین+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..