تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیرعامل اچ ام دی گلوبال در آستانه رونمایی نوکیا 8 استعفا داد

آرتو نوملا، یکی از کهنه‌کارترین کارمندان نوکیا که سمت مدیر عاملی اچ‌ام‌دی گلوبال را بر عهده داشت، از سمت خود استعفا داد.

در فاصله‌ی اندکی تا رونمایی نسل جدید گوشی پرچم‌دار با برند نوکیا که اولین پرچم‌د‌ار کمپانی فنلاندی طی ۶ سال اخیر خواهد بود، مدیرعامل اچ‌ام‌دی گلوبال که حق استفاده از برند نوکیا را در اختیار دارد، از سمت مدیرعاملی این کمپانی استعفا داد. آرتو نوملا یکی از کهنه‌کارترین متخصصین نوکیا بود که هدایت اچ‌ام‌دی گلوبال را بر عهده داشت. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، فلورین سیشه، رئیس هیئت مدیره‌ی اچ‌ام‌دی گلوبال، بر صندلی مدیریت تکیه خواهد زد.

سم چین، یکی از مدیران رده بالای اچ‌ام‌دی گلوبال، در خصوص عملکرد آرتو نوملا چنین اظهار نظر کرده است:

آرتو نوملا نقش پررنگی در ایجاد اچ‌ام‌دی گلوبال بازی کرده است. وی یکی از مهره‌های اصلی در ایجاد تیم اصلی و همچنین عرضه‌ی اولین محصول با برند نوکیا توسط HMD Global بوده است. من از تمام زحمات آرتو تشکر می‌کنم و امیدوارم وی در ادامه مسیر زندگی خود موفق باشد.

خروج مدیرعامل این کمپانی زمانی اتفاق افتاد که اخبار و شایعات حکایت از رونمایی اولین پرچم‌دار این کمپانی در آینده‌ی نزدیک دارند. پس از انتشار تصاویر و رندرهای مختلف از نوکیا ۸، ساعاتی پیش تصویری از این گوشی در وب‌سایت چینی نوکیا نیز منتشر شد که البته انتشار این تصویر چندان طولی نکشید و در فاصله‌ی کوتاهی از وب‌سایت چینی نوکیا حذف شد. بر اساس شنیده‌ها، نوکیا ۸ با بهره‌گیری از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ و دوربین دوگانه با لنز زایس راهی بازار خواهد شد.

آرتو نوملا در ماه‌های اخیر تأکید کرده بود که این کمپانی در پی توسعه‌ی گوشی‌هایی با برند نوکیا نیست که درگیر رقابت با سایر محصولات از نظر رزولوشن دوربین یا مشخصات فنی باشد؛ بلکه اچ‌ام‌دی گلوبال در نظر دارد با توجه به تجربیات کاربری ارزشمند مشتریانش، گوشی‌های هوشمند جدیدی راهی بازار کند. اچ‌ام‌دی گلوبال دلیل استعفای آرتو نوملا را مسائل شخصی آرتو و اعضای هیئت مدیره خوانده است. باید دید ادامه‌ی مسیر برای HMD Global و گوشی‌های این کمپانی با برند نوکیا چگونه رقم خواهد خورد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیرعامل اچ ام دی گلوبال در آستانه رونمایی نوکیا 8 استعفا داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..