تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محافظ موبایل با صفحه نمایشگر !

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به تازگی محافظ جدیدی برای آیفون ساخته شده که دارای یک صفحه نمایشگر است. به عبارت دیگر با به کارگیری آن کاربر موبایل دو صفحه نمایش خواهد داشت.

 محافظ موبایل با صفحه نمایشگر !

در این قاب محافظ که InkCase i۷ نام دارد می توان عکس، کتاب های الکترونیکی، پست های تازه شبکه های اجتماعی و موارد دیگر را بررسی کرد. این محافظ علاوه بر صفحه نمایش دارای باتری داخلی و حافظه ذخیره سازی هم است.

محافظ مذکور با به کارگیری فناوری BubblePro هنگام افتادن یا پرت شدن موبایل از ضربه به دستگاه جلوگیری می کند. همچنین محافظ مذکور که از نوعی پلاستیک ماندگار ساخته شده، ضدآب نیز است.

 محافظ موبایل با صفحه نمایشگر !

این قاب به وسیله بلوتوث به آیفون وصل می شود بنابراین به کاربر اجازه می دهد صفحات کتاب الکترونیکی را به طور مستقیم در نمایشگر قاب ببیند.

منبع:مهر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محافظ موبایل با صفحه نمایشگر !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..