تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی شرکت تاکسی لندن از خودروی برقی TX

توجه تولیدکنندگان خودرو به عرضه‍ی  محصولات الکتریکی به سرعت در حال افزایش است. به تازگی هم شرکت تاکسی لندن از خودروی برقی جدیدی با نام TX رونمایی کرده است، تا نام خود را در کنار سازندگان خودروی برقی مشهور با تیراژ بالا قرار دهد.

شرکت تاکسی لندن که به طور رسمی به شرکت خودروی برقی (EV) لندن تبدیل شده، از تاکسی جدید برقی TX رونمایی کرده است. تاکسی برقی به همراه سفارش‌هایی قرار است از پائیز امسال، تولید انبوه شود. این تاکسی با فناوری eCity طراحی شده، که شامل یک سیستم نیرو محرکه برقی پیشرفته و باتری‌های مدرن به همراه یک ژنراتور بنزینی کوچک است.

تاکسی برقی جدید لندن

شرکت LEVC می‌گوید که حداکثر مسافت کارکرد این خودروی برقی، حدود ۶۴۳ کیلومتر است که می‌تواند ۱۱۲ کیلومتر  به صورت تمام الکتریکی و با میزان انتشار آلایندگی صفر حرکت کند. محدوده ترکیبی بیش از ۶۰۰ کیلومتر نشان می‌دهد که راننده می‌تواند،بدون نیاز به توقف برای سوخت‌گیری؛ مسافران را از لندن به ادینبورگ یا پاریس، منتقل کند.

روز گذشته، کریس گابی مدیر اجرایی LEVC، به خبرنگاران گفت:

امروز، لحظه‌ای فوق العاده هیجان انگیز برای این شرکت، شهرهای جهان، هوایی که تنفس می‌کنیم و رانندگان وسایل نقلیه تجاری است. راه اندازی LEVC نشان از رهبری بریتانیا به عنوان اولین حرکت‌کننده به سوی ایجاد تنها شرکت خودروی برقی اختصاصی در جهان برای بازار تجاری شهری است.  ما به عنوان تولیدکننده تاکسی برقی لندن، دیدگاه بی‌نظیری به نیازهای اپراتورهای تجاری داریم. با توجه به بهترین طراحی و مهندسی بریتانیا و همچنین تخصص فنی شرکت ولوو که شریک ما است، محصولات ما به تغییر زندگی شهری کمک می کند. این طرح با صرفه‌جویی در مصرف سوخت، در مقایسه با مدل دیزلی ما؛ به طور متوسط در هر هفته ۱۰۰ پوند به رانندگان تاکسی کمک خواهد کرد. 

تاکسی برقی جدید لندن

در میان ویژگی‌های این تاکسی، پنجره مشبک مستطیلی و چراغ‌های دایره‌ای با LED قابل تشخیص، نقاط شارژ تلفن همراه، Wi-Fi و درب مسافری عقب است که با دهانه ۹۰ درجه باز می‌شود. همچنین قابلیت دسترس پذیری این خودروی برقی شامل حلقه‌های القایی برای وسایل شنوایی و دستگیره‌های روبرویی و لبه‌های صندلی برای افراد نیمه بینا است. فناوری حلقه القایی یک سیستم صوتی است که در آن، یک حلقه سیم در خودرو، سیگنال الکترومغناطیسی تولید می‌کند که به طور مستقیم توسط سمعک‌ شنیده می‌شود و توسط افراد ناشنوا استفاده می‌شود. این شرکت علاوه بر تاکسی جدید لندن، با نام TX، پس از سرمایه‌گذاری سنگین به ارزش ۳۲۵ میلیون پوند؛ نام جدید و علامت تجاری خود را نیز به نمایش گذاشت.

فناوری حلقه القایی یک سیستم صوتی ویژه ناشنوایان است که در آن یک حلقه سیم، سیگنال الکترومغناطیسی تولید می‌کند و به طور مستقیم توسط سمعک‌ شنیده می‌شود.

تاکسی برقی جدید لندن

مقاله‌های مرتبط:

LEVC در حال حاضر اولین سفارش بین‌المللی خود را شامل ۲۲۵ دستگاه تاکسی برقی از هلند دریافت کرده است که قرار است در سال ۲۰۱۸ تحویل داده شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی شرکت تاکسی لندن از خودروی برقی TX»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..