تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش زیبای زنبور برای خارج کردن میخ از دیوار

تلاش زیبای زنبور برای خارج کردن میخ از دیواربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علاقمندی افراد به طبیعت و دقت در حرکات حیوانات و البته برداشت فیلم و عکس از این صحنه‌های زیبا و گاه خارق العاده و ناب هم برای آن هیجان آور است و هم برای افرادی که این فیلم و عکسها را می‌بینند.

تا چند سال پیش و قبل از گسترده شده استفاده از شبکه‌های اجتماعی این صحنه‌های زیبا یا کمتر دیده می‌شد و در اختیار عده‌ای محدود قرار می‌گرفت و یا مدتها زمان می‌بُرد تا دیدن شدن این ویدئوها و عکسها گسترده شود.

اما به واسطه نفوذ اینترنت و شبکه‌های اجتماعی در میان مردم زمانی زیادی برای دیده شدن کلیپ‌ها، گیف‌ها و عکس‌های جذاب سپری نمی‌شود، اینگونه هر فردی که یک موبایل هوشمند و اینترنت همراه داشته باشد می تواند خود یک رسانه باشند و هرآنچه درنظرش زیبا می آید را با دیگران به اشتراک بگذارد.

معمولا آن دسته از فیلمهایی که علاوه بر جذابیت طرفداران بسیاری نیز دارد دنیای حیوانات و محیط زیست است، حرکات جذاب و دور از ذهنی که برخی حیوانات انجام می‌دهند سوژه می‌شود و به سرعت در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی انتشار می‌یابد.

این فیلم کوتاه نیز زنبور کوچکی را نشان می‌دهد که با زحمت یک میخ را از دیوار بیرون می‌آورد، نکته جالب عدم تناسب جثه زنبود با میخ دیوار است.

در ادامه این فیلم را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

فیلمی جالب از زنبور نجار!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش زیبای زنبور برای خارج کردن میخ از دیوار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..