تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت نویسندگان مسافر بوسنی از پیاده‌روی صلح

روایت نویسندگان مسافر بوسنی از پیاده‌روی صلحبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان؛ نویسندگانی که به تازگی از سفر بوسنی و برنامه «10 روز در بالکان» به کشور بازگشته‌اند، در نشست روز یکشنبه با علاقه‌مندان و اهالی رسانه، روایت‌های خود را از این سفر و شرکت در مراسم سالگرد نسل‌کشی سربرنیتسا ارائه خواهند داد.

مجید قیصری، داستان‌نویس، مدرس قصه‌نویسی و برگزیده جایزه جلال آل‌احمد، مریم برادران، نویسنده کتاب «ر» و برنده جایزه جلال آل‌احمد، حامد عسکری، ترانه‌سرا و برگزیده جشنواره شعر فجر و همچنین محسن رضوانی، شاعر و نویسنده رمان «گچ‌پژ» در برنامه «17 دقیقه حرف حساب» با عنوان «روایت سربرنیتسا» سخنرانی و شعرخوانی خواهند داشت.

محمدرضا شهیدی‌فرد، افروز مهدیان، مرتضی قاضی، رادمان رسولی مهربانی، حسن حبیب‌الله‌زاده و مهدی قزلی نیز که در برنامه امسال پیاده‌روی صلح (مارش‌میرا) و مراسم سالگرد نسل‌کشی سربرنیتسا حضور داشتند در این برنامه حاضر خواهند بود.

نشست‌های «17 دقیقه حرف حساب» از سه سال پیش تاکنون در بنیاد شعر و ادبیات داستانی برگزار می‌شود و بر ارائه خلاقانه و مستقیم ایده سخنران در ۱۷ دقیقه مبتنی است.

این نشست با عنوان «روایت سربرنیتسا»، یکشنبه آینده یکم مرداد از ساعت 11 در تالار جلال آل‌احمد بنیاد شعر و ادبیات داستانی، واقع در خیابان کریمخان‌زند، خیابان سنایی، کوچه اعرابی 5، پلاک 6 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نویسندگان از سفر خود به بوسنی می‌گویند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت نویسندگان مسافر بوسنی از پیاده‌روی صلح»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..