تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرد چینی برای دلخوشی مادرش ۲۰ سال لباس زنانه پوشید +تصاویر

مرد چینی برای دلخوشی مادرش 20 سال لباس زنانه پوشید+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مرد چینی پس از مرگ خواهرش ، برای اینکه مادر پیر او که به بیماری آلزایمر مبتلاست، دست به یک اقدام عجیب زد که در نوع خود شاید شکلی تازه از فداکاری باشد.

این پیرزن پس از مرگ فرزندش به دلیل فشارهای روحی دچار اختلالات روانی شد و به مرور آلزایمر نیز گریبان او را گرفت ، پسرش به مدت 20 سال لباس  زنانه متعلق به خواهرش را حتی در انظار عمومی ، زمانی که مادرش را برای گردش و هواخوری به شهر می برد، به تن کرد تا مادر پیر و غمگینش را دلخوش کند،‌ چون با این کار پیرزن بیچاره که از فراموشی رنج می برد، او را دختر از دست رفته اش می پندارد.

به گفته او اولین باری که مادرش او را در لباس دخترش دید بسیار ذوق زده شد و همین حس خوشحالی که در چهره مادرش مشاهده کرد، انگیزه قوی به او داد تا 20 سال این کار را انجام دهد و تمسخر دیگران را به جان بخرد،‌ وی یادآور شد که طرز تفکر مردم برای من هیچ اهمیتی ندارد و بابت این موضوع اصلا نگران نیستم،‌ تنها چیزی که برایم مهم بوده خنده و شادی مادرم است.

این مرد در منطقه گویلین به همراه مادرش زندگی می کند و هم چنان مجرد مانده است در مصاحبه ها درخواست کرد که نامی از او برده نشود.

مرد چینی برای دلخوشی مادرش 20 سال لباس زنانه پوشید+فیلم

مرد چینی برای دلخوشی مادرش 20 سال لباس زنانه پوشید+فیلم

 

انتهای پیام/

اقدام عجیب مرد چینی برای خوشحالی مادرش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرد چینی برای دلخوشی مادرش ۲۰ سال لباس زنانه پوشید +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..