تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست مجازی هواداران یوونتوس از ستاره آلمانی رئال مادرید

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "تونی کروس" هافبک تیم ملی آلمان و رئال مادرید با درخششی که فصل گذشته داشت مورد توجه تیم های زیادی قرار گرفت، ستاره آلمانی رئال مادرید در کنار لوکا مودریچ یکی از بهترین عملکردها در خط میانی را داشت و موفق شد با این تیم قهرمان لالیگای اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا شود.

در میان تیم های خواهان تونی کروس، نام دو تیم ایتالیایی دیده می‌شود، اینتر میلان و یوونتوس؛ مسئولین تیم یوونتوس در فصل نقل و انتقالات تابستانی با فروش بونوچی، قصد مذاکره با مدیران رئال مادرید را دارند و هواداران یوونتوس نیز با گذاشتن کامنت هایی در صفحه اینستاگرام ستاره آلمانی رئال مادرید، از او خواستند به یوونتوس بپیوندد؛ اما به نظر می‌رسد رویایی که مسئولین و هواداران یوونتوس دارند، رویایی غیرممکن باشد.

 

 

درخواست مجازی هواداران یوونتوس از ستاره آلمانی رئال مادرید 

انتهای پیام/

 هواداران یوونتوس به دنبال جذب تونی کروس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست مجازی هواداران یوونتوس از ستاره آلمانی رئال مادرید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..