تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چه کسانی در کابینه دولت دوازدهم خواهند بود؟

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اکثریت 24 میلیونی در اولویت انتخاب کابینه؛ این مهمترین دیدگاه رئیس جمهور منتخب مردم در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم است؛ حسن روحانی که کمتر از دو هفته دیگر باید اعضای کابینه را به مجلس شورای اسلامی معرفی کند، دولت دوازدهم را فراجناحی عنوان کرده اما از طرفی معتقد است طبق دموکراسی باید بر مبنای رای اکثریت، یعنی تفکر پیروز در انتخابات عمل کند.

صفحه اینستاگرام منتسب به حسن روحانی، رئیس جمهور منتخب مردم با انتشار گزیده‌ای از جلسه امروز 28 تیرماه هیئت دولت، بخش‌هایی از صحبت های رئیس جمهور را منتشر کرد.

صفحه اینستاگرام منتسب به حسن روحانی نوشت: "دولت دوازدهم هم فراجناحی خواهد بود ولی افرادی در رده‌های بالا قرار خواهند گرفت که تفکر اکثریت 24 میلیونی را بطور کامل قبول داشته باشند.

شیوه و تفکری که مردم در انتخابات به آن رای دادند باید در دولت، استاندارها، فرماندارها، مدیرکل‌ها و در همه مسئولیت‌های حساس، حاکم شود. اگر غیر از این باشد، برای چه انتخابات برگزار کردیم؟ مردم در انتخابات به دو تفکر رأی دادند؛ یکی شد اکثریت و دیگری اقلیت؛ و ما طبق قانون اساسی و دموکراسی باید بر مبنای رای اکثریت عمل کنیم. البته اقلیت هم حقوق دارد، حق صحبت و انتقاد دارد و مورد احترام است ولی حق تخریب ندارد."

انتهای پیام/

 کابینه دولت دوازدهم فراجناحی است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چه کسانی در کابینه دولت دوازدهم خواهند بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..