تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئوهای یوتیوب در واتس‌اپ پخش خواهد شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت واتس‌اپ مدتی در حال تست  قابلیتی است که به وسیله آن کاربران می توانند ویدئو های یوتیوب را به طور مسقیم در این پیام رسان مشاهده کنند.

با اضافه شدن این قابلیت دیگر نیازی نیست که کاربری برای مشاهده ویدئو از صفحه چت خارج شود و نرم افزار یوتیوب را باز کند. با قابلیت جدید واتس اپ امکان زوم و همچنین تماشای تمام صفحه ویدئو برای کاربران ممکن خواهد شد.

این قابلیت جدید واتس اپ هم اکنون به صورت آزمایشی بر روی نسخه آی او اس فعال شده و دارندگان آیفون 6 و بالاتر می توانند آنرا تجربه کنند. اگر نتیجه این آزمایش موفقیت‌آمیز باشد به زودی قابلیت پخش مستقیم ویدئوهای یوتوب در  پیام رسان  واتس‌اپ به تمامی سیستم عامل ها اضافه خواهد شد.

ویدئوهای یوتیوب در واتس‌اپ پخش خواهد شد

انتهای پیام/

قابلیت پخش ویدئوهای یوتوب به واتس‌اپ اضافه می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئوهای یوتیوب در واتس‌اپ پخش خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..