تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش عزت الله ضرغامی به درگذشت حبیب الله کاسه ساز

واکنش عزت الله ضرغامی به درگذشت حبیب الله کاسه سازبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز، حبیب الله کاسه‌ساز، مرد 55 ساله  هنر هفتم، پس از تحمل چندین ماه بیماری سخت، چهره از دنیا فرو بست. چهره‌ی آشنای سینمای ایران که زندگی هنری خود را با تحصیل در رشته فیلم‌نامه نویسی از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر آغاز کرد و بعدها در اوایل دهه 70 با بازی در چند سریال، ، تهیه کنندگی و کارگردانی در دهه 80 ادامه پیدا کرد.

در پی انتشار خبر فوت این چهره هنری  عزت الله ضرغامی  رئیس سابق صدا و سیما با انتشار  پستی در صفحه اینستاگرام خود از مرحوم حبیب الله کاسه ساز به عنوان حبیب سینما و هنرمندان و مدیران عرصه‌ هنرهای نمایشی یاد کرد.

 گفتنی است؛ عزت الله ضرغامی که در تاریخ  30 اردیبهشت سال 1387 از لوکیشن مجموعه تلویزیونی "در چشم باد" به نویسندگی و کارگردانی مسعود جعفری جوزانی بازدید کرده بود تصاویر بازدید خود از این پروژه را در صفحه اینستاگرام خود در معرض دید کاربران قرار داد.

 لازم به ذکر است؛ "در چشم باد" وقایع تاریخی ایران معاصر را از سال 1300 تا سال 1361 و شروع جنگ تحمیلی به نمایش می‌گذارد.

 عزت الله ضرغامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"حبیب سینما!حبیب الله کاسه ساز از میان ما رفت. روحش شاد.او در عرصه‌ی تهیه کنندگی سینما و تلویزیون فعال و موفق بود. هر چند به طور محدود بازیگری و کارگردانی را هم تجربه کرد.حاج حبیب، رئیس انجمن سینمای دفاع مقدس بود که با درخواست و دعوت من، مسئولیت اداره کل پشتیبانی فنی معاونت سینمایی وزارت ارشاد را پذیرفت (۱۳۷۴) و پس از تحولات مهم در حوزه نظارتی سینما، مسئولیت اداره کل نظارت و ارزشیابی را قبول کرد و مرا در اداره سینما بسیار یاری داد.خوش اخلاق و صمیمی بود. صداقت، پاکی و عشق به انقلاب و هنر متعهد همواره در وجودش شعله می‌کشید و یک لحظه او را از تلاش و فداکاری بازنمی‌داشت. اگر در سپاه می‌ماند، موقعیت‌های بالایی را کسب می‌کرد و می‌توانست منشأ خدمات ارزشمندی در این نهاد مقدس باشد ولی ترجیح داد توان و استعدادش را برای هنر انقلاب به کار گیرد، هر چند که هزینه‌هایی را هم تحمل کرد.او حبیب سینما و هنرمندان و مدیران عرصه‌ی هنرهای نمایشی بود.سایر تصاویر مربوط به بازدید من از پروژه «در چشم باد» است. "

 واکنش عزت الله ضرغامی به درگذشت حبیب الله کاسه ساز

واکنش عزت الله ضرغامی به درگذشت حبیب الله کاسه ساز

واکنش عزت الله ضرغامی به درگذشت حبیب الله کاسه ساز

واکنش عزت الله ضرغامی به درگذشت حبیب الله کاسه ساز

انتهای پیام/

پست اینستاگرامی ضرغامی در پی درگذشت حبیب الله کاسه ساز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش عزت الله ضرغامی به درگذشت حبیب الله کاسه ساز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..