تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خداحافظی خانواده کاسه‌ساز با تهیه کننده سینمای دفاع مقدس

خداحافظی خانواده کاسه‌ساز با تهیه کننده سینمای دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حبیب‌الله کاسه ساز تهیه کننده سینمای دفاع مقدس، صبح امروز به دلیل تشدید بیماری و حمله قلبی دار فانی را وداع گفت.

پيکر این هنرمند فقید که بیشترین آثار از او در ژانر سینمای ارزشی و دفاع مقدس باقی مانده، صبح جمعه 30 تیر ماه، از خانه سینما (شماره 2) به سمت قطعه هنرمندان در بهشت زهرا (س) رهسپار می‌شود.

مهدی کاسه ساز: راه پدر را ادامه خواهم داد


مهدی کاسه‌ساز، پسر حبیب‌الله کاسه‌ساز، در گفتگو با خبرنگار ما درباره چگونگی درگذشت پدرش گفت: روزهای آخر خیلی امیدوار به بهبود نسبی پدر بودیم. اما متاسفانه بدنشان ضعیف شده بود و دوام نیاورد. متاسفانه صبح امروز به دلیل ایست قلبی فوت کردند.

وی در خصوص خصوصیت اخلاقی پدر خود بیان کرد: «حاجی» تنها مردی بود که من در کره زمین شناختم. با وجود نامهربانی‌هایی که در سینما به ایشان شد، با صبوری، مهربانی و بدون حب و بغض به کار خود ادامه دادند.

کاسه‌ساز در پایان با اشاره به پروژه آخر پدرش گفت: قطعاً بعد از انجام مراسم برای گرفتن مجوزها و پروانه ساخت با برادرم پیگیر کار خواهیم بود.

جواد کاسه‌ساز: «حبیب‌الله» حکم پدر را برای همه خانواده داشت

جواد کاسه‌ساز دستیار تهیه‌کننده و برادر مرحوم حبیب‌الله کاسه ساز پیرامون صبوری و خصایص اخلاقی این هنرمند اظهار داشت: «حاج حبیب» 6 ماه بود که با تمام سختی‌ها درگیر بیماری سرطان معده بود. خیلی درد کشید اما با روحیه مقاومی که داشت به روی خودش نمی‌آورد.

وی در ادامه با بیان اینکه «حبیب الله» برای ما حکم پدر را داشت و به او حاجی می گفتیم، گفت: حبیب‌الله کاسه ساز را بچه‌های سینمای دفاع مقدس خوب می‌شناسند. او برای ساخت بهترین کارهای دفاع مقدس خیلی تلاش کرد و بالای 30 اثر سینمایی در این ژانر از خود به یادگار گذاشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خداحافظی خانواده کاسه‌ساز با تهیه کننده سینمای دفاع مقدس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..