تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیدا شدن جنازه زوج ماجراجو بعد از 75 سال + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جنازه زوج اهل سوئیس که 75 سال پیش در یک سفر ماجراجویانه به یک یخچال طبیعی مفقود شده بودند سرانجام پبدا شد. دومولین 40 ساله که یک تولیدکننده کفش بود به همراه همسر 37 ساله اش که در آن زمان معلم بود سفرشان را در 15 آگوست سال 1942 آغاز کردند. " فرانسیس دومولین " که شوهرش نیز او را همراهی می کرد هرگز از این سفر بازنگشتند. پنج پسر و دو دختر این زوج که جست‌وجوهای آنها به نتیجه نرسیده بود طی این سالهای متمادی منتظر خبری از والدین خود بودند.

پیدا شدن جنازه زوج ماجراجو در یک یخچال طبیعی + تصاویر

سرانجام آب شدن یخ های این یخچال طبیعی این معمای 75 ساله را حل کرد. جسد این زوج در نزدیکی یک بالابر اسکی در ارتفاع 2.615 متری در حالی که کنار یکدیگر روی زمین افتاده بودند پیدا شد.
جوان ترین دختر این زوج در این خصوص گفت : " این نخستین بار بود که مادرم به همراه پدرم به چنین سفری می رفت. وی به علت اینکه همیشه باردار بود نمی توانست از چنین یخچال های طبعی بالا برود. بعد از مفقود شدن آنها من به همراه برادران و خواهرم مجبور شدیم به خانه اقوام کوچ کنیم."

پیدا شدن جنازه زوج ماجراجو در یک یخچال طبیعی + تصاویر

گفتنی است؛ بعد از انجام آزمایش DNA سرانجام مشخص شد که این دو جنازه متعلق به این زوج است و اکنون خانواده آنها می توانند بعد از دهه ها انتظار مراسم خاکسپاری آنها را انجام دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیدا شدن جنازه زوج ماجراجو بعد از 75 سال + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..