تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتفاق عجیب برای زنی که از لنز استفاده می کرد! عکس

ساعت 24-زنی که سال ها از لنز طبی استفاده می کرد, در زمان مراجعه به پزشک مشخص شد که 27 لنز در درون چشمش قرار دارد!

پزشکان در زمان جراحی چشم یک زن ۶۷ ساله انگلیسی ۲۷ لنز طبی را کشف کردند که سالها در چشم‌های او جاخوش کرده بودند.

بر اساس گزارشی که در مجله تخصصی بریتیش مدیکال منتشر شده این زن برای عمل ساده آب مروارید قرار بود تحت عمل جراحی قرار بگیرد. این بیمار از خشکی چشم شکایت داشت و می‌گفت کمی در چشمانش احساس ناراحتی می‌کند. ولی پزشکان متوجه شدند که مشکل خیلی فراتر از کمی خشکی چشم است و در زیر پلک بالای او ۲۷ لنز طبی را که با مایع درون چشم به هم چسبیده بودند کشف کردند!

پیدا شدن 27 لنز در چشم زن

بیمار که از وجود این لنزها بی خبر بود و تصور می‌کرد آنها را گم کرده است  با دیدن‌شان بهت زده شده و به پزشکان گفت که چشمش احساس راحتی بیشتری می‌کنند.  پزشکان با شگفتی و نادر بودن چنین مسئله گفته‌اند  تاکنون ندیده‌اند یک بیمار بتواند این تعداد لنز را بدون اینکه احساس ناراحتی کند،‌در چشمانش گم کند!

بیمار طی 35 سال گذشته از لنزهای طبی ماهانه استفاده می کرد و طی این سال‌ها به ندرت به چشم‌پزشکی مراجعه کرده بود. احتمالا اگر او برای عمل آب مروارید به بیمارستان نمی‌آمد تا چندین سال بعد هم این لنزها در چشمش باقی می‌ماند. ورود هر نوع جسم خارجی درون چشم  به صورت معمول باعث التهاب چشم و ناراحتی آن شود، اما این بیمار طی سال‌هایی که لنزها درون چشمش انباشته شده‌بودند،‌به هیچ‌وجه احساس ناراحتی نکرده‌بود.

پزشکان احتمال می دهند عمیق بودن کاسه چشم زن باعث شده تا او متوجه انباشته شدن لنزها نشود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتفاق عجیب برای زنی که از لنز استفاده می کرد! عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..