تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزییات برنامه امتحانات نهایی دانش آموزان در شهریور ماه ۹۶

جزییات برنامه امتحانات نهایی دانش آموزان در شهریور ماه ۹۶به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، عبدالرسول عمادی در خصوص برنامه امتحانی دروس نهایی دانش آموزان در شهریور ماه سال ۹۶، گفت: برنامه‌های امتحانی دانش آموزان سال سوم متوسطه رشته‌های نظری شیوه سالی واحدی، نیمسالی واحدی ویژه بزرگسالان و داوطلبان آزاد، دانش آموزان سال سوم متوسطه رشته‌های فنی و حرفه‌ای و دانش آموزان سال چهارم «روزانه بزرگسالان و داوطلبان آزاد» است.

وی افزود: مدیران واحد‌های آموزشی موظفند عین برنامه امتحانی دروس نهایی را دراسرع وقت و به نحو مقتضی در محل مناسب نصب کنند و علاوه برآن، تاریخ و زمان برگزاری امتحانات هر رشته را به اطلاع کلیه دانش آموزان و داوطلبان آزاد برسانند.

انتهای پیام/ 

برنامه امتحانات نهایی دانش آموزان در شهریور ماه ۹۶ اعلام شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزییات برنامه امتحانات نهایی دانش آموزان در شهریور ماه ۹۶»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..