تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خرس گریزلی بازیگوش که سوژه نگهبان حیات وحش شده است!

تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 / 07 / 2017 مشاهده : سایر خبرهای : مطالب گوناگون RSS اشتراک گذاری:

خرس گریزلی , با دیدن رفتار و حرکات »برونو» به یاد انیمیشن معروف کتاب جنگل و خرسی که در این کتاب نقش آفرینی می کرد افتادم و بلافاصله از برونو عکس گرفتم

خرس گریزلی

خرس گریزلی , این خرس گِریزلی بازیگوش که نامش «برونو» است عاشق درختان کوچک است . «هندلر هیدر» نگهبان پارک در این باره گفت:« برونو » به درختان بسیار علاقمند است و از آنها به عنوان سرگرمی و اسباب بازی استفاده می کند.گرچه خرس های گریزلی به عنوان یکی از خطرناک ترین شکارچی های جهان شناخته شده اند اما برونو بیشتر بازیگوش است.»

وی افزود:
« با دیدن رفتار و حرکات »برونو» به یاد انیمیشن معروف کتاب جنگل و خرسی که در این کتاب نقش آفرینی می کرد افتادم و بلافاصله از برونو عکس گرفتم.»

خرس گریزلی

خرس بازیگوش

خرس گریزلی

خرس بازیگوش

خرس گریزلی

خرس بازیگوش

خرس گریزلی

خرس بازیگوش

ایران آنلاین

خرس گریزلی بازیگوش که سوژه نگهبان حیات وحش شده است! اخبار مرتبط :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خرس گریزلی بازیگوش که سوژه نگهبان حیات وحش شده است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..