تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جذاب ترین مرکز خرید دنیا در شهر ژاپن را ببینید!

جذاب ترین مرکز خرید دنیا , در بام این مرکز خرید یک باغ، یک سالن غذاخوری و سالن نمایش همراه با موسیقی سنتی ژاپنی طراحی شده است.

جذاب ترین مرکز خرید دنیا

جذاب ترین مرکز خرید دنیا , منطقه گینزا در توکیو مدت هاست که محل طراحی فروشگاه‌های زیبا و دیدنی است. اخیرا گینزا ۶ با ۴۶۴۵۰ مترمربع و ۲۴۱ مغازه به بزرگترین مرکز خرید این منطقه تبدیل شده است. اما جالبتر از ابعاد آن، طراحی این مرکز خرید است.

این ساختمان توسط معمار یوشیو تانیگوچی طراحی شده است. در فضای داخلی آن سنت‌های معماری این کشور با تکنیک‌های معاصر آمیخته شده است. دیوارهای مشبک چشم را از طبقه‌ای به طبقه‌ای دیگر در مرکز تا سقف مجسمه مانند آن می‌کشاند. این مرکز خرید از کوچه‌های گینزا و توکیو الهام گرفته شده تا مسیرهای زیگزاگی در طبقات ایجاد کند و حس کشف و جستجو را به خرید برگرداند.

همچنین در بام این مرکز خرید یک باغ، یک سالن غذاخوری و سالن نمایش همراه با موسیقی سنتی ژاپنی طراحی شده است. این ساختمان باهمکاری موزه هنری موری، اینستالیشن‌های هنری دائمی و موقت را به نمایش می‌گذارد. علاوه بر این خریداران می‌توانند از دیوارهای زنده ۱۲ متری که باغ‌های عمودی و آبشار دیجیتال را در برمی گیرد دیدن کنند.

در ادامه عکسهای این مرکز خرید را خواهید دید.

جذاب ترین مرکز خرید دنیا

جذاب ترین مرکز خرید در سراسر دنیا

جذاب ترین مرکز خرید دنیا

جذاب ترین مرکز خرید در سراسر دنیا

جذاب ترین مرکز خرید دنیا

جذاب ترین مرکز خرید در سراسر دنیا

جذاب ترین مرکز خرید دنیا

جذاب ترین مرکز خرید در سراسر دنیا

برترینها




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جذاب ترین مرکز خرید دنیا در شهر ژاپن را ببینید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..