تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیوگرافی لعیا زنگنه و عکس‌های همسرش

به گزارش خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ لعیا زنگنه متولد 1344 از بازیگران سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.لعیا زنگنه که دارای مدرک کارشناسی تئاتر از دانشگاه هنر تهران است ، یک دوره کلاس آموزش نقاشی را نیز گذرانده‌است. کشف استعداد هنری و توسط استاد امین تارخ در سال ۱۳۷۱کشف و با هدایت هنری و مشاوره قوی محمدعلی کشاورز و استاد ثریا قاسمی وارد عرصه تلویزیون و سینما شد.

بازی لعیا زنگنه در سریال در پناه تو  

بازی زیبای لعیا زنگنه در مجموعه تلویزیونی «در پناه تو» ساخته حمید لبخنده، سال 1373 هنوز در یادها مانده است.همچنین بازی کوتاه او در فیلم «مزاحم» کاری از سیروس الوند شاید بهترین نقش‌آفرینی او در سینما تا به امروز باشد.

لعیا زنگنه +تصاویر

لعیا زنگنه در سریال تولدی دیگر

سریال «تولدی دیگر» داستان زندگی زن و شوهری مرفه در حال کشمکش برای طلاق است که بچه هایشان این میان بلاتکلیف هستند. زن و شوهر موقع رفتن به یک مهمانی در لواسان در حین مشاجره دچار حادثه می‌شوند. ماشین به دره سقوط می‌کند و آتش می‌گیرد. شوهر در آخرین لحظات از اتومبیل بیرون می‌پرد و او را که زخمی است پیدا می‌کنند، اما از زن اثری نیست.

لعیا زنگنه +تصاویر

سریال مدار صفر درجه با بازی لعیا زنگنه

لعیا زنگنه در سریال «مدار صفر درجه» نقش زینت الملوک جهانبانی را بازی کرده است.

لعیا زنگنه +تصاویر

لعیا زنگنه در سریال مادرانه


لعیا زنگنه در ماه رمضان 1392 در سریال پر طرفدار «مادرانه» ایفای نقش کرد. داستان این سریال از این قرار است که اردلان(مهدی سلطانی) از همسر خود(لعیا زنگنه) جدا شده و پسر و دختر خود را سرپرستی می‌کند اما در می‌یابد که فاصله زیادی از لحاظ اجتماعی با دخترش رها پیدا کرده و…

لعیا زنگنه +تصاویر

لعیا زنگنه در سینما

زنگنه حدود 15 فیلم سینمایی بازی کرده است می توانیم به مزاحم، تب، جرم، رئیس همچنین «زندگی خصوصی» فیلمی به کارگردانی محمدحسین فرح بخش، نویسندگی اصغر نعیمی و تهیه‌کنندگی عبدالله علیخانی همچنین فیلم «خیابان‌های آرام» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی محمود رضوی و «قاتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی و.... بازی کرده است.

لعیا زنگنه +تصاویر

لعیا زنگنه +تصاویر

 لعیا زنگنه +تصاویر

لعیا زنگنه در نمایشنامه خوانی «بعد از هرگز» به کارگردانی شایسته ایرانی و نویسندگی هاله مشتاقی‌نیا نیز حضور داشت.

بیوگرافی لعیا زنگنه و عکس های همسرش

بیوگرافی لعیا زنگنه و عکس های همسرش

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیوگرافی لعیا زنگنه و عکس‌های همسرش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..