تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظر العبادی درباره طرح همه‌پرسی کردستان عراق

نظر العبادی درباره طرح همه‌پرسی کردستان عراقبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در تاریخ 17 خرداد سال جاری جلسه احزاب کردستان عراق به ریاست رئیس اقلیم کردستان برگزار شد و  مقام‌های بلندپایه دولتی و احزاب سیاسی کردستان عراق  بیست و پنج سپتامبر امسال (3 مهر 1396) را زمان همه پرسی استقلال کردستان از عراق  اعلام کردند.

 لازم به ذکر است؛ این تصمیم در طی نشستی در اربیل عراق به ریاست مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق و رهبر حزب دموکرات کردستان عراق  گرفته شد.

 با توجه به اینکه به روز موعود نزدیک می شویم  حیدر العبادی سخنگوی حزب دعوت اسلامی و نخست وزیر کنونی عراق با انتشار پستی در صفحه فیس بوک خود طرح همه پرسی استقلال استان کردستان این کشور را غیرقانونی عنوان و با آن مخالفت کرد.

حیدرالعبادی در صفحه فیس بوک خود نوشت:

"درخواست کردستان غیرقانونی است."

 نظر العبادی درباره طرح همه‌پرسی کردستان عراق

انتهای پیام/

 العبادی به طرح همه‌پرسی کردستان عراق واکنش نشان داد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظر العبادی درباره طرح همه‌پرسی کردستان عراق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..