تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گُردان زنان ایزدی آماده انتقام خونین از داعش+فیلم

گردان زنان ایزدی آماده انتقام خونین از داعش+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از سال 2014 وحشت بر سنجار سایه انداخت و داعش با ورود به آنجا شکنجه، وحشی‌گری، وحشت و مرگ برای ایزدیان سنجار به ارمغان آورد.

تعداد زیادی از زنان ایزدی تاکنون قربانی وحشی‌گری تروریستهای حیوان صفت شده اند، عده ای از آنها زیر شکنجه های مرگبار جان خود را از دست دادند و برخی دیگر با تلاش و دشواری های فراوان بالاخره موفق شدند خود را از چنگال خونین تروریستها نجات دهند اما هیچ گاه خاطرات تلخ روزهای اسارت در زیرزمین‌های تاریک و خوفناک داعش را از یاد نمی برند.

گروهک تروریستی داعش برخی از این زنان را به عنوان برده به فروش می گذاشت و از این راه کسب درآمد می کرد، حیله دیگری که زنان ایزدی در آن به عنوان طعمه قرار می‌گرفتند این بود که از آنها در عملیات انتحاری نیز استفاده می شد.

اکنون شیر زن های بازمانده به خون تروریستها تشنه اند و تا تک تک آنها را به درک واصل نکنند، آرام نخواهند گرفت، آنها نمی گذارند که خون همنوعان‌شان پایمال شود و برای یک انتقام خونین آماده اند، پاکسازی رقه نیز در لیست برنامه های این گروه قرار دارد.

انتهای پیام/

گروه نظامی زنان جنگجوی ایزدی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گُردان زنان ایزدی آماده انتقام خونین از داعش+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..