تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کدوبره؛ یک غذای مازندرانی مخصوص گیاهخواران

کد خبر: ۵۶۷۷۴۹

۸۱۲  بازدید

کدوبره یک غذای مازندرانی و همه پسند است که سریع هم آماده می شود. اگر پیرو رژیم گیاه خواری باشید گزینه خوبی برای شماست.

وب سایت سیمرغ: کدوبره یک غذای مازندرانی و همه پسند است که سریع هم آماده می شود. اگر پیرو رژیم گیاه خواری باشید گزینه خوبی برای شماست.
 

مواد لازم:

سیب زمینی متوسط  2 عدد کدوی سبز متوسط  5 عدد گوجه فرنگی متوسط  5 عدد پیاز بزرگ  1 عدد تخم مرغ  2 تا 3 عدد نمک، فلفل، زردچوبه  به میزان کافی کدوبره؛ یک غذای مازندرانی
 

طرز تهیه:

1-ابتدا پیاز را خرد کنید و به مدت دو دقیقه در تابه تفت دهید. نمک و زردچوبه را اضافه کنید و سیب‌زمینی را که نگینی خرد کرده‌اید داخل آن بریزید و بگذارید مواد کمی تفت بخورند.

2-شعله را که تا این لحظه نسبتاً‌ زیاد بوده است،‌ تا حد متوسط پایین بکشید و در ماهیتابه را ببندید و بگذارید مواد 5 تا 7 دقیقه روی حرارت پخته شوند.

3-کدوی حلقه حلقه شده را به مواد اضافه کنید و آن را نیز تا چند دقیقه سرخ کنید. وقتی رنگ کدو کمی برگشت و سرخ شد، گوجه‌ فرنگی های خرد شده و تخم مرغ ها را روی آن بریزید و باز هم شعله را کمتر کنید تا مواد با در بسته 10 دقیقه بپزند.

4-در مرحله آخر فلفل سیاه را روی آن بپاشید و غذا را سر سفره بیاورید.

5-روی این غذا می توانید مقدار کمی پنیر پروسس یا پارمزان هم رنده کنید، که آن را خوشمزه‌تر کند.

6-با ماست خامه‌ای هم می‌توان روی آن را تزیین کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کدوبره؛ یک غذای مازندرانی مخصوص گیاهخواران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..