تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تست مقاومت آیفون 7 با تیروکمان +فیلم

فیلمی با یک میلیون بازدید؛

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کاربری در فضای مجازی دست به ابتکاری هزینه‌بر زده و گوشی‌های هوشمند را هر بار مقابل یک سلاح قرار می‌دهد تا میزان مقاومت آنها در برابر ضربه را به کاربران دیگر نشان دهد، او با تهیه این ویدئوها توانسته بیش از دو میلیون دنبال کننده جذب کند و شاید حالا دیگر نه تنها هزینه‌ای بابت ساخت فیلم‌ها پرداخت نمی‌کند بلکه به درآمد خوبی هم رسیده است.

در یکی از آخرین فیلم‌های بارگذاری شده توسط این کاربر، آیفون 7 مقابل تیروکمان قرار می‌گیرد تا میزان مقاومتش تست شود، فکر می‌کنید آیفون 7 تا چه حد در برابر تیروکمان مقاومت می‌کند؟ آیا آیفون می‌تواند تیر کمان را برگرداند یا همانند یک گلکسی نوت 7 می‌سوزد؟

 

انتهای پیام/

 نبرد آیفون 7 و تیروکمان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تست مقاومت آیفون 7 با تیروکمان +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..