تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بلیت خارجی برای یک نمایش داخلی

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛حدود ۳ ماه پیش بود که زمزمه‌هایی به گوش رسید که حامی مالی مشترک تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس قصد دارد دیداری دوستانه قبل از آغاز لیگ برتر هفدهم میان سرخابی‌های پایتخت برگزار کند.

رفته رفته شایعات رنگ واقعیت به خود گرفت و حامی مالی سرخابی‌های پایتخت رسما اعلام کرد که پس از برگزاری اردوی پیش فصل تیم‌های استقلال و پرسپولیس، دربی هشتادوپنجم به میزبانی کشور آلمان برگزار می‌شود.

با گذشت چند روز مسئولان سرخابی‌های پایتخت و حامی مالی آن‌ها برنامه‌های برگزاری دربی ۸۵ در کشور آلمان را اعلام کردند. برنامه‌ای که از همان ابتدا با واکنش‌های مثبت و منفی همراه بود. اما نکته جالب این بود که سرمربیان تیم‌های استقلال و پرسپولیس تا مدتی از برگزاری این مسابقه اطلاعی نداشتند و اعلام می‌کردند که از این موضوع چیزی نمی‌دانند.

بالاخره تاریخ ۳۱ تیرماه ۹۶ برای برگزاری دربی ۸۵ در کشور آلمان اعلام شد. اما این تاریخ درست ۲۴ ساعت با زمان برگزاری دیدار سوپرجام میان تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران تفاوت داشت و نشان دهنده این بود که در برنامه ریزی دربی ۸۵ دقت لازم به خرج داده نشده است.

حامی مالی مشترک تیم‌های استقلال و پرسپولیس از موضع خود در زمان برگزاری دربی ۸۵ کوتاه نیامد و روز یکشنبه ۲۵ تیرماه ۹۶ نشست خبری با حضور اصحاب رسانه ترتیب داد و اعلام کرد که قطعا دربی ۸۵ در کشور آلمان در زمان اعلام شده برگزار می‌شود و هدف اصلی ما از برگزاری این دیدار درآمدزایی است.

بلیت فروشی دربی 85 

درست در زمان برگزاری نشست خبری حامی مالی و مسئول برگزاری دربی ۸۵ سرخابی‌های پایتخت بود که سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال اعلام کرد دربی تیم‌های استقلال و پرسپولیس در کشور آلمان لغو شده است و دیدار سوپرجام میان تیم‌های نفت تهران و پرسپولیس روز ۳۰ تیرماه ۹۶ ساعت ۲۱ برگزار می‌شود.

بلیت فروشی دربی 85

همین صحبت فتاحی کافی بود که تنش میان سازمان لیگ و حامی مالی سرخابی‌های پایتخت بالا بگیرد و هر کدام برای نشان دادن قدرت خود مصاحبه‌های پی در پی را انجام دهند.

کاروان بازیکنان پرسپولیس که در اردوی پیش از فصل خود در اوکراین حضور داشت به کشور بازشگت و باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که قطعا در مسابقه سوپر جام در تاریخ اعلام شده از سوی سازمان لیگ برتر فوتبال شرکت خواهد کرد. اما باز هم حالی مالی تیم‌های استقلال و پرسپولیس تاکید داشت که این مسابقه برگزار می‌شود.

حامی مالی سرخابی‌های پایتخت حتی پا را فراتر گذاشت و قیمت بلیت دربی و قوانین مسابقه را اعلام کرد. اما پس از اعلام قیمت بلیت‌های دربی ۸۵ سامانه‌ای که برای فروش بلیت دربی در نظر گرفته شده بود در خبری فوری در صفحه نخست خود اعلام کرد:

بلیت فروشی دربی 85

«فوری / دربی ۸۵ پرسپولیس و استقلال در آلمان لغو شد:مسابقه دوستانه تیم‌های پرسپولیس و استقلال که قرار بود در آلمان برگزار شود لغو شد. از ابتدای امروز درباره لغو دربی دوستانه آلمان امروز اخبار ضد و نقیضی منتشر شد. ابتدا فتاحی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد دربی بخاطر نهایی نشدن توافقات اسپانسر منتفی شده و پس از آن مسئول برگزاری مسابقه و اسپانسر مشترک سرخابی‌ها این خبر را رد کرده و تاکید کرد دربی قطعا برگزار می‌شود. اما در این باره مطلع شدیم لغو دربی دوستانه در آلمان را باید قطعی دانست و با این اوصاف سوپرجام هم در موعد مقرر برگزار خواهد شد و دربی دوستانه در تاریخ ۳۱ تیر در آلمان برگزار نخواهد شد»

این در حالی است که پیش از اعلام لغو دربی تعدادی از هواداران و فوتبال دوستان بلیت‌هایی را از این سامانه خریداری کرده بودند.

بلیت فروشی دربی 85

بعد از این اتفاقات و بیانیه رسمی باشگاه پرسپولیس مبنی بر حضور در دیدار سوپرجام و شرکت نکردن در دیدار دربی، خبری منتشر شد که تیم پرسپولیس اگر در این دیدار حاضر نشود باید ۲۰۰ هزار دلار به باشگاه آلمانی پرداخت کند.

پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره حامی مالی هم به نوعی این موضوع را پذیرفت و نامه‌ای را برای مدیران تیم‌های استقلال و پرسپولیس ارسال کرد و از آن‌ها خواسته با توجه به اخبار ضد و نقیضی که در روز‌های اخیر در خصوص برگزاری یا لغو دربی تدارکاتی در آلمان منتشر شده و البته جریمه‌های مالی و اعتباری که در صورت لغو بازی دربی به باشگاه‌ها و خود اسپانسر وارد می‌شود، در اسرع وقت موضع رسمی خود را درباره شرکت در این بازی دوستانه اعلام کنند.

بلیت فروشی دربی 85

اما این پایان کار نبود و در اقدامی عجیب سایت رسمی باشگاه آرمنیا بیله فلد در خصوص بلیت فروشی دربی دوستانه سرخابی‌ها مطلبی را درج کرد.

در این مطلب آمده است: دربی تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران روز شنبه از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت محلی آغاز خواهد شد و بلیت فروشی آن از ساعت ۱۷ به وقت محلی آغاز شده و از فردا نیز در فروشگاه‌های باشگاه آرمنیا با تخفیف ارائه می‌شود.

قیمت‌های بلیت این دیدار طبق اعلام این سایت، از ۱۰ تا ۸۰ یورو تعیین شده است. ضمن اینکه محل قرارگیری هواداران دو تیم در ورزشگاه نیز مشخص شده که طبق تصویر، هواداران استقلال باید بین دو گروه از هواداران پرسپولیس بنشینند.

بلیت فروشی دربی 85

بعد از شروع بلیت فروشی در سایت این باشگاه آلمانی در فضای مجازی مطلبی با عنوان بیانیه حامی مالی تیم‌های پرسپولیس و استقلال منتشر شد مبنی بر اینکه هواداران و فوتبال دوستان مقیم اروپا می‌توانند بلیت دربی را از این سایت آلمانی خریداری کنند.

با توجه به اتفاقات پیش آمده، بیانیه رسمی باشگاه پرسپولیس و تاریخ اعلام شده برای مسابقه سوپرجام عملا دربی ۸۵ که قرار بود در کشور آلمان برگزار شود لغو می‌شود و هنوز تکلیف افرادی که از سامانه بلیت فروشی که در حال حاضر از دسترس خارج شده، بلیت خریداری کردند چه می‌شود و جالب‌تر از همه موارد که باعث آبرو ریزی بین المللی برای فوتبال ما می‌شود این است که سایت باشگاه آرمنیا بیله فلد هنوز برای دربی ۸۵ در حال بلیت فروشی است.

انتهای پیام/

مقصر ضرر و زیان هواداران سرخابی‌های پایتخت کیست؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بلیت خارجی برای یک نمایش داخلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..