تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک نماینده مجلس در حال تیراندازی +عکس

نماینده مجلس را در گذر زمان ببینید+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که با دیدن یک عکس خاطراتی در ذهنتان تداعی شود و بخواهید  به آن دوران بازگردید. این بار یک نماینده مجلس دست به اقدام جالبی زده است.

 غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس  و نماینده گچساران در مجلس شورای اسلامی در صفحه اینستاگرام خود عکسی از دوران کودکی خود که تفنگ به دست داشت و عکسی جدید از خود که مدل گذشته را تکرار کرده است را منتشر کرده است.

غلامرضا تاج گردون در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"گذر زمان پس از 38 سال"

 نماینده مجلس را در گذر زمان ببینید+عکس

انتهای پیام/

عکس دیده نشده از کودکی غلامرضا تاج  گردون 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک نماینده مجلس در حال تیراندازی +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..